Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Kartki Bożonarodzeniowe > Jak zrobić kartkę z wyskakującym reniferem?

Jak zrobić kartkę z wyskakującym reniferem?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (18 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 27 
Wybór odpowiedniej świątecznej kratki, którą chcesz wysłać z życzeniami dla rodziny i przyjaciół, może sprawić nam wiele kłopotów, zwłaszcza gdy starasz się znaleźć coś oryginalnego, by mieć pewność, że nikt inny nie wyślę podobnej. W tym roku stwórz więc coś swojego. Każdą kartkę możesz udekorować inaczej, w zależności od tego, do kogo ona ma trafić. Wyobraź sobie minę, tych którzy ją otrzymają. Poniżej przedstawiam sposób robienia kartki z wyskakującym reniferem Roberta Sabudy.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Grubsze kartki papieru, Linijka, Spinacze do papieru, Długopis bez tuszu, Nożyczki, Artykuły do dekorowania kartek – do wyboru
1
kartka bożonarodzeniowa - renifer
Kliknij na obrazek obok i wydrukuj go na kartce grubszego papieru. Nie zmieniaj rozmiaru obrazka, będzie on stanowił bowiem całą podstawę kartki.
2
kartka bożonarodzeniowa - renifer
Kliknij na obrazek obok i wydrukuj go w ten sam sposób, co wyżej – na twardej kartce i nie zmieniając rozmiaru.
3
kartka bożonarodzeniowa - renifer
Przyłóż linijkę wzdłuż przerywanej linii narysowanej na środku kartki, którą wydrukowałaś. Poprowadź wzdłuż niej linię używając do tego celu wypisanego długopisu lub zaokrąglonej końcówki spinacza.
4
kartka bożonarodzeniowa - renifer
Tak samo postępuj z szablonem renifera. Przy użyciu linijki i wypisanego długopisu lub spinacza dociśnij kartkę wzdłuż przerywanych linii.
5
kartka bożonarodzeniowa - renifer
Ostrożnie i dokładnie wytnij kartkę wzdłuż czarnych zewnętrznych linii.
6
kartka bożonarodzeniowa - renifer
Wytnij kawałki renifera wzdłuż czarnych nie przerywanych linii. Zachowaj szczególną ostrożność podczas wycinania poroża, może to być naprawdę trudne.
7
kartka bożonarodzeniowa - renifer
Złóż poroże na pół wzdłuż przerywanych linii, odginając połówki od siebie. W ten sposób linia przerywana znajdzie się na grzbiecie na zewnątrz. Dobrze zagnij.
8
kartka bożonarodzeniowa - renifer
Rozprostuj poroże do pozycji wyjściowej. Delikatnie chwyć małą zakładkę znajdującą się na samym dole po prawej stronie.
9
kartka bożonarodzeniowa - renifer
Zagnij prawą zakładkę do góry i dobrze złóż. Następnie puść zakładkę i odegnij ją z powrotem po pozycji wyjściowej.
10
kartka bożonarodzeniowa - renifer
Powtórz dwie poprzednie czynności, wykonując to samo z lewą zakładką. Odłóż poroże na bok.
11
kartka bożonarodzeniowa - renifer
Połóż głowę renifera na płaskiej powierzchni, tak aby linie znajdowały się u góry. Delikatnie chwyć małą zakładkę znajdującą się na górze
12
kartka bożonarodzeniowa - renifer
Złóż ją w stronę głowy i dobrze dociśnij. Teraz puść zakładkę i ustaw ją z powrotem w pozycji wyjściowej.
13
kartka bożonarodzeniowa - renifer
Złóż prawą stronę głowy renifera wzdłuż linii przerywanej i połóż ja na stronie lewej. Linie powinny znajdować się wewnątrz. Całość dobrze dociśnij. Ułóż głowę z powrotem w pierwotnej pozycji.
14
kartka bożonarodzeniowa - renifer
Złóż głowę renifera w kierunku ciała tak, by linie znajdowały się wewnątrz zagięcia. Dociśnij dobrze całość i ustaw z powrotem w pozycji wyjściowej.
15
kartka bożonarodzeniowa - renifer
Złóż ciało renifera wzdłuż przerywanej linii – powinna ona znajdować się na zewnątrz na grzbiecie. Całość dociśnij mocno, a następnie ułóż w pozycji wyjściowej.
16
kartka bożonarodzeniowa - renifer
Chwyć małą zakładkę po prawej stronie na dole ciała renifera i zagnij ją do góry. Mocno dociśnij i przywróć do pozycji wyjściowej. To samo zrób z lewą zakładką na dole ciała.
17
kartka bożonarodzeniowa - renifer
Niewielka ilość kleju nanieś na zakładkę znajdująca się na głowie renifera.
18
kartka bożonarodzeniowa - renifer
Zagnij zakładkę do góry i przyklej do spodniej strony ciała renifera. Dociśnij całość razem, aby klej dobrze złapał.
19
kartka bożonarodzeniowa - renifer
Złóż kartkę na pół wzdłuż przerywanej linii. Linie powinny znajdować się wewnątrz. Dobrze dociśnij krawędzie.
20
kartka bożonarodzeniowa - renifer
Odwróć poroże tak, by linie znajdowały się na spodzie. Na dolne zakładki nałóż klej.
21
kartka bożonarodzeniowa - renifer
Teraz odwróć poroże tak, by linie przerywane były widoczne. Korzystając z naszkicowanych na karcie figur, wyrównaj rogi, dopasuj zakładki do formy i dociśnij miejsce z klejem. Poczekaj aż klej wyschnie i poroże będzie dobrze zamocowane. Rogi powinny przylegać płasko do kartki.
22
kartka bożonarodzeniowa - renifer
Odwróć ciało renifera tak, by linie przerywane znajdowały się na spodzie. Na zakładki u dołu ciała nałóż niewielką ilość kleju.
23
kartka bożonarodzeniowa - renifer
Obróć z powrotem ciało renifera tak, by linie przerywane były widoczne. Korzystając ze wskazówkę na kartce, przyklej ciało w odpowiednie miejsce. Zakładki mocno dociśnij i poczekaj, zaklej wyschnie.
24
kartka bożonarodzeniowa - renifer
Poczekaj, aż klej całkowicie wyschnie i ostrożnie zacznij zamykać kartkę. Jeśli części nie chcą się składać, zagnij je delikatnie używając do tego celu palców i powoli zamykaj.
25
kartka bożonarodzeniowa - renifer
Całkowicie zamknij kartkę.
26
kartka bożonarodzeniowa - renifer
Dobra robota. Twoja kartka z wyskakującym reniferem jest gotowa. Teraz tylko trzeba ją udekorować.
Wskazówki
  • Wyślij tę kartkę do przyjaciół.
  • Użyj nożyczek do zaokrąglenia ostrych rogów.
  • Posyp kartkę brokatem lub użyj brokatu w kleju, by nadać jej niesamowitego blasku.
 4.3/5 (18 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

chocolatequin_ - 2014-12-17
proszę Cię, następnym razem nie pisz "kliknij na obrazek obok", ponieważ on się nie otwiera. kiedy mam zamiar zapisać zdjęcie, zapisuje się cała cholerna strona. To zdjęcie jest scalone z tą stroną. To nie jest link do czegoś tam. Jasne? Dziękuję za uwagę. Serdecznie pozdrawiam, Wesołych świąt xoxo
 
Robienie własnych kartek bożonarodzeniowych jest fantastyczną sprawą. Nie tylko ucieszy Ciebie, ale i  osobę, która...
Jak zrobić kartkę bożonarodzeniową z jemiołą?
Robienie własnych kartek bożonarodzeniowych jest fantastyczną...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt