pułapka na komary

Pułapka na komary z butelki - jak ją zrobić?

wichrzyciel - specjalista Tipy.pl
pułapka na komary
1 z 4
Większość z nas uwielbia spędzać letnie wieczory na zewnątrz, kiedy to tylko możliwe. Czy jest to grillowanie z przyjaciółmi czy czytanie książki na tarasie. Małe bzyczące stworzenia, zawsze zepsują moment. Obawiając się swędzących ugryzień, przygotuj pułapkę na komary z przedmiotów, które z pewnością posiadasz.
P

  • 2l plastikowa butelka
  • ostry nóż
  • 1/4 szklanki brązowego cukru
  • 1 szklanka ciepłej wody
  • 1 łyżeczka świeżych drożdży

1
pułapka komary
Zacznij od odcięcia góry butelki. Odetnij ją na wysokości 3/4 butelki. Części z szyjką butelki nie wyrzucaj, przyda się w ostatnim etapie przygotowywania pułapki.
2
przygotowanie pułapki na komary
Do pozostałej części butelki wlej wodę, wsyp cukier i drożdże. Zamieszaj składniki. Teraz ponownie włóż górę butelki do środka. Odwracając szyjkę butelki w dół, do środka.
3
pułapka komary
Mikstura z drożdży i cukru jest dla komarów bardzo atrakcyjna. Komary, które wlecą do środka nie będą w stanie się z niej wydostać. Nie są zbyt dobre w odnajdywaniu drogi powrotnej. W ten prosty sposób zapewnisz sobie spokojny miły letni wieczór.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (9)

* Pola wymagane

Natalia
24.06.2016
A ja tam mam swój balsam galbanum który i od komarów i od kleszczy mnie chroni. W domu pułapke mogę zrobić ale jak siedzę wieczorem na werandzie taka pułapka nic nie da. Wtedy najlepszy jest balsam. W zeszły weekend byłam na grillu z mężem i dzieciakami i prawie wszyscy mieli kleszcza a my nie. Nie mieli kleszcza jeszcze ci co w ogóle nie poszli do lasu.
cyniol
24.06.2016
No dobrze, ale po jakim czasie można to wypić? i czy koniecznie z komarami? a, i jak długo działa?
hmmm
24.06.2016
Cukier jest po to zeby drozdze mialy pozywke. Bialym tez sie pozywia. Drozdze maja pracowac i fermentowac, beda tworzyc dwutlenek wegla ktory zwabi komary. Ale jak ktos mysli ze postawi to obok siebie i komar tam wleci zamiast go ugryzc to jest w bledzie. Ile dwutlenku wegla produkuja drozdze, a ile czlowiek? No wlasnie. Trzeba by tych butelek z 300 naustawiac zeby zadzialalo jako ochrona. Ale mozna zostawic na noc jako pulapka - zemsta :)
zx7r
24.06.2016
NIE DZIALA !!! Sprawdzalem wielokrotnie.
Jednym z czynnikow ktory ma przyciagnac komary do butelki jest dwotlenek wegla , ale jest go na tyle malo ze takie ustrojstwa stawialem 4 sztuki wieczorem , a i tak bylismy atakowani przez komary a w butelkach zadnego nie bylo nawet po calej nocy.
Szkoda cukru i drozdzy jak ktos wczesniej napisal.
mita
24.06.2016
Na koniec komary odcedzamy, a resztę destylujemy.
mk
24.06.2016
sprawdzałem to już dawno - ani jednego komara! ani jednego! Złapałem do tego jednego pająka i 3 mrówki.
vvv
24.06.2016
totalne bzdury
aadam leg
24.06.2016
A dlaczego cukier brązowy
? Do białego nie polecą ?
uffo
04.05.2016
wielokrotnie sprawdzone ..... nie działa !!! szkoda drożdży i cukru....lepiej zacier zrobić.