Typy charakteru u kobiet

9 najgorszych typów kobiet, które możesz zabrać na randkę

monika_w - specjalista Tipy.pl
Typy charakteru u kobiet
1 z 10
Wszyscy wiemy, że nie jesteśmy doskonali. Przeciwnie, potrafimy być niedojrzali, nie warci zaufania, leniwi, niewrażliwi, trudno się z nami porozumieć - żeby wymieć tylko kilka z powszechnych ludzkich ułomności. Przeczytaj o najgorszych typach kobiet. Jeśli nieopatrznie zabierzesz taką na randkę – uciekaj jak najszybciej.
1
Kłamczucha
Nałogowa kłamczucha
Zaczyna się od kilku niewinnych kłamstewek, szybko jednak okaże się, że nie masz nawet pewności, gdzie ona pracuje, czy jak ma na drugie na imię. Zaufanie jest podstawą udanego związku, jeśli nie jesteś w stanie zaufać swojemu partnerowi, nie ma szans na przetrwanie.
2
Niewierna
Niewierna
Niektórzy nałogowi kłamcy posuwają się jeszcze o krok dalej w swoich nieszczerych intencjach wobec związku. Głupia, jednorazowa pomyłka to jedno, lecz permanentne zdrady, przygody czy nawet pozostawanie ciągle w starym małżeństwie i rozpoczynanie nowego życia z tobą, to pewne oznaki, że nie jest to idealna wybranka serca.
3
Gra na dwa fronty
Uczuciowo zaangażowana – ale nie w związek z tobą
Twoja partnerka może i nie zdradza cię fizycznie, ale jej serce może bić dla kogoś innego. Jeśli oczywistym jest, że ma obsesję na punkcie swojego byłego, kolegi z pracy albo nawet pieska czy kotka, zastanów się, czy jest to na pewno kobieta dla ciebie.
4
Narcystka
Narcystka
Świat kręci się wokół narcystki: każda czynność, zdarzenie czy randka przebiega według jej scenariusza. Nie interesuje jej poznanie przyjaciół czy rodziców partnera, robienie czegoś nowego czy zainteresowanie się jego hobby. Takich kobiet powinni unikać wszyscy, którzy nie mają zapędów masochistycznych.
5
Imprezowiczka
Bezkompromisowa imprezowiczka
Jest zdecydowana różnica pomiędzy kobietą, która lubi dobrą zabawę, a taką, która szaleje w klubach do 6 nad ranem we wtorek po pracy. Być może ona myśli o sobie, jako o wolnym duchu, ale nie ma niczego „wolnego” w rachunku na 500 złotych za drinki. Imprezowiczka może być dobrą koleżanką, ale nie ma na pewno zamiaru angażować się w stały związek.
6
Materialistka
Materialistka
Każda kobieta zasługuje aby otaczać ją luksusem i wygodami. Lecz kiedy drogie prezenty i restauracje wydają się być jedynym filarem, na którym zbudowana jest „miłość”, mężczyzna powinien rozejrzeć się za inną, głębszą duchowo partnerką.
7
Z natury wredna
Wredna
Brak szacunku dla drugiej osoby, czy będzie to obraza słowna, upokorzenie fizyczne czy emocjonalne, jest zachowaniem nie do zaakceptowania u obu płci w każdym związku. Regularne obrażanie, upokarzanie, czy inna forma używania partnera, jako worka treningowego, to nie pozostawiający żadnych wątpliwości powód do rozstania.
8
Wszystko chcąca kontrolować
Policjant
Naturalnie nie chodzi tu o chodzenia na randki z kobietami służącymi w jakiejkolwiek formacji porządkowej (choć kajdanki przy pasku mogą być bardzo seksy!), lecz o kobietę która nadzoruje życie mężczyzny - np. sprawdzając, z kim się spotyka, do kogo dzwoni, każąc mu się meldować telefonicznie co 15 minut, ogólnie, określając co on może a czego nie. Rozstanie z taką panią jest podstawowym obowiązkiem i najzdrowszym odruchem, jaki można mieć.
9
Niestabilna emocjonalnie
Niestabilna emocjonalnie
Naturalnie, wspieranie emocjonalne naszego partnera i pomaganie mu w trudnych momentach życia to jedna z najważniejszych zasad miłości. Są jednak ludzie, którzy nie dojrzeli jeszcze emocjonalnie do zawierania związków. Jeśli kobieta przejawia syndromy poważnego zaburzenia umysłowego lub emocjonalnego, potrzebuje raczej pomocy specjalisty, a nie nowego chłopaka.
Strona 1 z 10

Powiązane porady

dziewczyna
randka w kinie
podryw

Komentarze (0)

* Pola wymagane