Zastosowanie magnesów

14 zaskakujących zastosowań magnesów

monika_w - specjalista Tipy.pl
Zastosowanie magnesów
1 z 9
Masz ochotę wyrzucić pamiątkowe magnesy pokrywające drzwi lodówki? Powstrzymaj się – jest mnóstwo sposobów ich wykorzystania. Zobacz, co możesz zrobić:
1
Jak przymocować worek na śmieci
Zamocuj torbę na śmieci do kosza
Aby uniknąć zsuwania się torby na śmieci z kosza, możesz ją przymocować magnesami przyczepianymi po obu stronach pojemnika, jeśli jest plastikowy albo po prostu jednym magnesem, jeśli jest zrobiony z metalu.
2
Jak znaleźć przewód elektryczny w ścianie
Znajdź przewód elektryczny w ścianie
Jeśli podczas remontu nie możesz zlokalizować zamurowanych przewodów elektrycznych, wystarczy przejechać po ścianie magnesem. Tam gdzie przyklei się do ściany, biegnie linia.
3
Blokada kierownicy w samochodzie
Zapobieganie zacinaniu się zamka w blokadzie na kierownicę
Jeśli nie chce ci się walczyć z zaciętym zamkiem blokady na kierownicę w samochodzie, połóż na nim magnes i pozostaw na noc. Następnego dnia nie będziesz mieć żadnego problemu z otworzeniem blokady.
4
Magnes na papier do pieczenia
Zapobieganie zwijaniu się papieru do pieczenie
Jeśli pieczesz z wykorzystaniem papieru pergaminowego, wiesz, że lubi on zwijać się do środka kiedy wyłożysz go na blachę. Aby temu zapobiec przypnij papier do blachy magnesem. Po wyjęciu z piekarnika, odczekaj aż magnesy wystygną, zanim je oderwiesz.
5
Magnes na pinezki
Wygodne pozbieraj rozsypane pinezki, szpilki, podkradli, śrubki
Jeśli zdarzy ci się rozsypać pudełko metalowych drobiazgów, zaoszczędź sobie pracy i zbierz je przy pomocy magnesu.
6
Zmiotka na magnesie
Przytwierdź szczotkę do lodówki
Przyczep magnes do szczotki do zamiatania kuchni i przytwierdź ja do lodówki. Nigdy więcej przewracających się szczotek do podłogi!
7
Magnesy na lodówkę
Prowadź rejestr zawartości lodówki
Jeśli masz na lodówce sporo pamiątkowych magnesów, wykorzystaj je produktywnie. Z kolorowych magazynów wytnij zdjęcia produktów, których używasz i magnesami przytwierdź do lodówki te, które są wewnątrz.
8
Porządek na biurku
Uporządkuj piórnik biurkowy
Spinacze, spinacze wszędzie. Nie ma potrzeby tonąć w ich potokach, po prostu wsadź do piórnika magnes, a spinacze przestaną się rozsypywać.
Strona 1 z 9

Powiązane porady

12 sprytnych sposoby na przechowywanie butów
sposoby przechowywania butów - krok 1
folia bąbelkowa

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Clumsy
20.03.2017
Taaa... magnes przywrze do przewodów elektrycznych.... a to że miedź ani aluminium nie mają własności magnetycznych to nic nie szkodzi.
Przecież fizyka jest przereklamowana ;-P