seksowny wygląd

Jak wyglądać seksownie?

MiloscMilosc - specjalista Tipy.pl
Prawie każdy może wyglądać seksownie. Popatrz się na modelki i znane osoby. Czy widziałaś je bez makijażu? No właśnie. Wyglądają normalnie, tak jak każde inne kobiety spotkane na ulicy. Dopiero po nałożeniu makijażu zaczynają wyglądać przepięknie. Ty też możesz tak wyglądać jeśli dokonasz kilku zmian. Musisz jednak wiedzieć, że w większości to co czyni cię seksowną pochodzi z twojego wnętrza. Seksowna jest sama pewność siebie, która promieniuje i chwyta za serce płeć przeciwną. Poniżej znajdziesz kilka sposobów na to, aby czuć się i wyglądać sexy.
1
Przeglądnij kolorowe zdjęcia w magazynach. Popatrz się jakie fryzury mają gwiazdy. Patrz się również na kształt twarzy aktorek i modelek. Wybierz kilka dziewczyn podobnych do ciebie a następnie wybierz wśród nich fryzury, które ci się najbardziej podobają. Odpowiednia fryzura bardzo wpływa na nasz wygląd. Jeśli nigdy nie miałaś długich włosów może nadeszła pora, aby je w końcu zapuścić? Jeśli nie chce ci się czekać kilku lat możesz sobie je po prostu przedłużyć.
2
Kup sobie nową bieliznę. Nic tak nie dodaje pewności siebie jak nowa, seksowna bielizna. Jeśli będziesz czuła się seksownie to tak również będziesz wyglądać - pamiętaj o tym!
3
Kup sobie nowe ubrania. Oczywiście nie muszą to być markowe ubrania. Ważne jednak, abyś kupiła coś kobiecego, co uwydatni twoje kształty a nie je zasłoni. Przemyśl zakup tuniki, dżinsów rurek oraz butów na szpilce. Pamiętaj, że faceci uwielbiają kobiety na szpilkach. Nie buty na koturnie, na klocku czy na słupku. Muszą to być szpilki! Jeśli masz problemy z zakupami poproś o pomoc sprzedawczynię, która zna się na obecnych trendach i z pewnością z przyjemnością ci pomoże.
4
Idź się trochę poopalać. Może nie jest to bardzo zdrowe dla skóry, jednak delikatnie opalone ciało wygląda bardziej ponętnie. Jeśli nie chcesz się opalać, ze względu na zdrowie użyj kremów samoopalających.
5
Nałóż na usta szminkę lub błyszczyk. Twoje usta nie mogą być wysuszone i zaniedbane.
6
Użyj różu do policzków! Dzięki niemu twoja twarz nabierze odpowiednich, zdrowych kolorów.
7
Ściągnij łopatki do siebie, głowę unieś do góry. Nigdy nie opuszczaj jej w dół podczas chodzenia. Nie patrz się pod nogi tylko daleko na horyzont. Sposób chodzenia bardzo świadczy o tym, czy jesteśmy pewni siebie. Pamiętaj, że faceci kochają kobiety pewne siebie.
8
Rozmawiając z ludźmi patrz im prosto w oczy. Dużo się uśmiechaj. Patrzenie w oczy świadczy również o naszej pewności siebie. Zauważ, że kobiety również szukają mężczyzn, którzy patrzą im w oczy a nie uciekają wzrokiem na boki.
?

Wskazówki
* Pamiętaj, że piękno kryje się we wnętrzu. Nawet jeśli jesteś bardzo piękna jednak brak ci życzliwości dla ludzi i inteligencji, inni będą postrzegać cię jako osobę niezbyt interesującą. Z drugiej strony - możesz być nieatrakcyjna fizycznie jednak jeśli będziesz miła, uśmiechnięta, życzliwa i inteligentna wówczas wszyscy będą zabiegali o twoje względy!

Strona 1 z 2

Powiązane porady

piękna cera
Naturalne powiększanie piersi
piękne dłonie

Komentarze (4)

* Pola wymagane

majkaku.95
04.02.2013
A ja niestety nie przepadam za szpilkami. W ciągu dnia zresztą chodzę dosyć dużo i byłoby mi w nich po prostu niewygodnie. Wolę balerinki. Mam nadzieję, że one również mogą wyglądać seksownie :)
elenore18
02.02.2013
nie każdy lubi szkielety o długich nogach na szpili,ja np. nie jestem ani gruba ani chuda i nosze zazwyczaj martensy czy też buciki eleganckie bez szpilki jestem nieśmiała i wrażliwa ,ale nie głupia potrafie porozmawiac jestem sobą i komu to będzie odpowiadało ten jest dla mnie ,kobiety nie trzeba udawac dla innych nie wszyscy takie lubią a jak chcecie kogoś dla siebie to przedewszystkim nie udawajcie takie paniusie bo ten własciwy chce was ,a nie zapatrzonych w siebie lalek....takie to do łóżka do facetow al'a macho a nie wartościowych
Szok!
21.04.2012
Ja bym tego nie nazwała artykułem! "Przeglądnij"???? co to ma być? Najpierw trzeba nauczyć się pisać, a następnie dopiero publikować. Poza tym rady w stylu, kup sobie ubranie, pomaluj usta błyszczykiem, idź na solarium są śmieszne przez duże "Ś"
wysoka
22.02.2011
Karolajna i co z tego, ze masz 180cm? ja mam 189cm zwrostu i myslisz, że zrezygnowałam ze szpilek? haha! raczej nie bardzo. uwielbiam szpilki i noszę je, bo dzięki nim czuje sie bardzo kobieco. A mężczyźni? uwielbiają długie nogi zakończone śliczną szpilką :)
Dziewczyny nie ograniczajcie sie jakimiś chorymi stereotypami, jezeli czujemy sie w czyms dobrze to dlaczego mamy sobie tego zabronic?