kawa z wkładką

Jak zrobić kawę z olejem kokosowym i cynamonem na odchudzanie?

pitulinka - specjalista Tipy.pl
kawa z wkładką
1 z 4
Kawa jest ulubioną poranną rutyną dla większości z nas. Zachęcamy do zmiany nawyków po tym gdy poznacie naszą propozycję porannej kawy. Ten niesamowity napój niesie ze sobą wiele zdrowotnych korzyści. Wzmacnia serce i zapobiega wielu chorobom jak choroby wątroby, cukrzycy typu 2, chorobie Parkinsona i wiele innych. Ta kawa pomoże ci zrzucić również parę kilogramów. Poznaj przepis na tak zdrową kawę.
P

  • 1 łyżeczka cynamonu
  • 3/4 szklanki oleju kokosowego
  • 1/2 szklanki miodu
  • 1 łyżeczka kakao

1
kawa poranna
Zamieszaj wszystkie składniki razem na jednolitą masę. Przełóż do suchego szklanego słoiczka ze szczelnym zamknięciem. Przygotowaną miksturę miej zawsze pod ręką.
2
kawa z olejem
Rankiem, gdy twoja kawa jest ciepła, dodaj 1-2 łyżeczki przygotowanej mikstury. Zamieszaj i wypij. Niesamowitą właściwością tak przygotowanej kawy jest zawarty w niej cynamon, który przyspiesza spalanie tłuszczu.
3
olej kokosowy
Olej kokosowy jest źródłem trójglicerydów, czyli zdrowych tłuszczy. Miód jest najzdrowszym naturalnym słodzikiem. Co więcej kawa przyspiesza metabolizm i pobudza. Ta wspaniała kawa przełączy twój organizm w tryb spalania tłuszczu, dzięki niej stracisz wagę i będziesz wyglądać pięknie.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane