Zielona herbata

Jak zrobić napój z zielonej herbaty, mięty i pomarańczy na odchudzanie?

pitulinka - specjalista Tipy.pl
Zielona herbata
1 z 4
Z nadchodzącą wiosna pragniemy zgubić parę kilogramów, by prezentować swe ciała bez zbędnych wałeczków. Jest wiele wypróbowanych sposobów by szybko pozbyć się tłuszczu. Poznaj jeden z wielu napojów dzięki, któremu poczujesz się lżej. Zielona herbata w nim zawarta przyspiesza metabolizm i zmniejsza wchłanianie tłuszczu. Jedna szklanka zielonej herbaty dziennie zapobiegnie powstaniu wielu chorób. Natomiast pomarańcze zawierają antyoksydanty i błonnik pokarmowy, które przeciwdziałają rakowi, chorobom serca i artretyzmowi. Dowiedz się jak przygotować ten cenny napój.
P

  • 1 litr wody
  • 5 torebek zielonej herbaty
  • 1 pomarańcza
  • parę listków świeżej mięty

1
zielona herbata z miętą
Zagotuj 1 litr wody. Temperatura wody do zaparzenia zielonej herbaty powinna wynosić od 80 do 85 stopni Celsjusza. po osiągnięciu takiej temperatury wrzuć do wody 5 torebek zielonej herbaty. Pozostaw do zaparzenia na 3-5 minut. Następnie usuń torebki herbaty.
2
zielona herbata z pomarańczą
Umyj dokładnie pomarańczę, nie obierając jej potnij ją w cienkie plasterki.
3
zielona herbata z miętą i pomarańczą
Do szklanego słoja przelej zieloną herbatę, dodaj plasterki pomarańczy i liście świeżej mięty. Zamknij słój i zostaw w lodówce na noc. Pij 1 szklankę przed każdym posiłkiem.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

tłusty brzuszek
odchudzanie bez głodzenia
problemy z trawieniem

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane