Woda imbirowa właściwości

Jakie są korzyści z picia wody imbirowej?

majka - specjalista Tipy.pl
Woda imbirowa właściwości
1 z 5
Woda imbirowa wydaje się niepozornym napojem. Jest łatwa w przygotowaniu, smaczna i zdrowa. Ale wiedziałaś jak bardzo? Woda imbirowa nie tylko oczyszcza organizm i wspomaga odchudzanie, ale ma także wiele innych niesamowitych właściwości, które mogą mieć zbawienny wpływ na twój organizm. Oto kilka z nich:
1
Imbir właściwości lecznicze
Środek przeciwzapalny

W artykule opublikowanym w Journal of Medicinal Food sugeruje się, że imbir jest źródłem substancji, które sprawiają, że ma silne właściwości przeciwzapalne. Stąd woda imbirowa znacznie zmniejszenia stany zapalne, ból i opuchliznę stawów, szczególnie przy schorzeniach takich jak reumatyzm, zapalenie kości i zapalenie stawów.
2
Imbir działanie
Silny przeciwutleniacz

Imbir jest niesamowitym źródłem przeciwutleniaczy, zawiera związki, które są bardzo skuteczne w niszczeniu wolnych rodników. Wolne rodniki są bardzo niekorzystne, ponieważ są nietrwałymi cząsteczkami, które mogą doprowadzić do uszkodzenia zdrowych komórek i prowadzić do poważnych chorób, w tym raka.
3
Picie wody z imbirem
Regulowanie poziomu cholesterolu

Imbir działa jako bardzo silny regulator poziomu cholesterolu, który, jak wiemy, związany jest z otyłością oraz chorobami serca i niektórymi nowotworami. Woda imbirowa obniża poziom cholesterolu we krwi. Ponadto reguluje ciśnienie krwi przywracając je do normy.
4
woda z imbirem
Ochrona przed rakiem

Prawdopodobnie najbardziej wybitną korzyścią ze spożywania wody imbirowej jest jej zdolność do zapobiegania nowotworom i pomoc w ich leczeniu. Według artykułu opublikowanego w British Journal of Nutrition, jest to zasługa przeciwzapalnych i antyoksydacyjnych właściwości tej rośliny.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

Pina Colada
domowe napoje energetyczne
Sokoterapia

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Bartek
02.03.2016
A gdzie 5 ta strona?