Co można zamrażać

5 zaskakujących produktów, które możesz zamrażać

katarzyna_a - specjalista Tipy.pl
Co można zamrażać
1 z 6
Zakup produktów luzem, na wagę zawsze wydaje się taki dobrym pomysłem... A spiżarnia jest przepełniona spleśniałym chlebem i produktami, których data ważności przeminęła pół roku temu. Możesz sobie z tym poradzić zamrażając niektóre produkty. Oto kilka, które się do tego nadają:
1
Ser można zamrażać
Ser

Jeśli chcesz zamrozić ser, doprowadź go do temperatury pokojowej, a następnie umieść w zamrażarce. Jeśli martwisz się, że plasterki się pozlepiają, wsyp do torebki odrobinę mąki kukurydzianej. Ser można przechowywać w ten sposób przez pół roku.
2
Czy ugotowany makaron można zamrozić
Ugotowany makaron

Zmieszaj makaron z oliwą z oliwek, a następnie rozdziej pojedyncze porcje do plastikowych torebek, wciśnij całe powietrze na zewnątrz, zaklej lub zwiąż i zamroź na okres do dwóch tygodni. Kiedy będziesz gotowa, aby odgrzać makaron, zalej go gorącą wodą.
3
Mąka a zamrażanie
Mąka

Aby uniknąć przenikana zapachów, włóż torebkę mąki do dwóch torebek plastikowych i przechowuj ją w zamrażarce jak długo zechcesz.
4
Czy można mrozić puree ziemniaczane
Puree ziemniaczane i chipsy

Puree włóż do plastikowej torby i wyciśnij powietrze. W zamrażarce trzymaj nie dłużej, niż dwa miesiące.

Chipsy i precle można wrzucać do zamrażarki w oryginalnych opakowaniach i mieć pewność, że nie staną się ani odrobinę mniej chrupiące po rozmrożeniu.
5
Czy jajka można mrozić
Jajka

Białka i żółtka – byle nie w skorupkach – w torebkach lub tackach na kostki lodu, wytrzymają w zamrażarce nawet rok. Rozmrażaj je w lodówce na dzień przed podaniem.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane