pryszcze pośladki

Jak w domowy sposób pozbyć się pryszczy na pośladkach?

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
pryszcze pośladki
1 z 6
Pryszcze na pośladkach są częstą przypadłością. Brud i tłuszcz z ciuchów podczas siedzenia wciera się w skórę, powodując pryszcze. Jeżeli nie jest on faktycznie problemem z trądzikiem, wówczas mamy do czynienia z dwiema sytuacjami. Zapalenie mieszków włosowych lub czyraki, te są znacznie większe i głębsze. Jednak obie traktuje się leczeniem podobnym do leczenia trądziku. Jeżeli masz z nimi problemy, poznaj jak w naturalny sposób je zwalczyć.
1
wygrzewaj pośladki
Wystaw pośladki na słońce

Może brzmi to śmiesznie, ale opalaj swoje pośladki na słońcu. Korzystaj z tej opcji, jeśli masz prywatny ogródek lub w pobliżu plażę dla nudystów. Słońce naturalnie przesuszy skórę. Unikaj tłustych olejków do opalania, które zablokują pory skóry. Ze słońca korzystaj z rozwagą, nadmiar słońca niszczy i postarza skórę.
2
winian potasu
Pij roztwór z kwaśnym winianem potasu

Przygotuj mieszankę kwaśnego winianu potasu znany również pod nazwą „Cream of tartar”. Jedną łyżkę winianu rozpuść w szklance wody. Pomoże ona oczyścić organizm z toksyn. Gdy smak ci nie odpowiada dolej odrobinę ulubionego soku. Pij raz dziennie przez parę miesięcy, a spostrzeżesz że trądzik ustępuje.
3
aspiryna
Roztwór z aspiryny

Przygotuj pastę z aspiryny. Rozkrusz 5 tabletek aspiryny i rozmieszaj z 1 łyżką ciepłej wody. Dodaj odrobinę miodu lub naturalnego jogurtu. Rozsmaruj na pośladkach cienką warstwą. Pozostaw do wyschnięcia, potem zmyj.
4
sok z cytryny
Naturalny sok z cytryny

Potraktuj pryszcze świeżym sokiem z cytryny i octem jabłkowym. Połącz ze sobą sok i ocet, wetrzyj w pośladki. Jeżeli masz na pośladkach rany po pryszczach, zabieg może być bolesny.
5
chłodzenie lodem
Schłodź lodem

Wetrzyj lód w większe pryszcze. Złagodzi to ból i zmniejszy zaczerwienienie. Nie wyleczy on trądziku, ale przyniesie natychmiastową ulgę.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

powiększanie piersi
Spierzchnięte usta
Jak zwalczyć rozstępy?

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Kola
02.10.2017
Ola. Wprost genialny pomysł. Na pewno nikt w życiu na niego nie wpadł. Tak samo jak osoby z mocnym trądzikiem na twarzy na pewno nie wpadły na to żeby myć twarz rano i wieczorem. Ziemia dziękuję Ci za tak cenne porady :)
Ola
23.09.2017
Szok:) w życiu nie spotkałam się z czymś takim jak pryszcze na tyłku. Może po prostu trzeba się myć, prać ubrania i codziennie zmieniać bieliznę?