maseczka z sodą

Jak zrobić maseczkę z oleju kokosowego i sody na trądzik?

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
maseczka z sodą
1 z 4
W przeciwieństwie do wydawania mnóstwa pieniędzy na kosmetyki, które nie działają, możesz zrobić naturalny krem w domu. Taki krem sporządzisz używając tylko dwóch składników: olej kokosowy i sodę oczyszczoną. Z pewnością masz je w domu. Połączone ze sobą świetnie się sprawdzają w leczeniu trądziku, zaczerwienieniach skóry, spłycania blizn oraz usuwaniu brudu, tłuszczu i martwego naskórka. Ostateczny rezultat jest niesamowity. Sprawdź i przekonaj się.
P

  • olej kokosowy
  • soda oczyszczona

1
olej kokosowy
Nim przygotujesz maseczkę w domu, określ jaki masz typ skóry. Dla wrażliwej skóry użyj olej kokosowy w stosunku 2:1 do sody oczyszczonej. Jeżeli twoja skóra potrafi wiele znieść i chcesz złuszczyć swoją skórę zastosuj stosunek 1:1 sody i oleju kokosowego.
2
maseczka olej kokosowy
Wszystko co trzeba zrobić to połączyć ze sobą odpowiednie proporcje sody i oleju kokosowego. Po uzyskaniu jednolitej masy nałóż maseczkę na skórę, mokrą lub suchą. Maseczkę możesz zostawić na parę minut by uzyskać głębszy efekt oczyszczania lub zmyj ją od razu po nałożeniu.
3
maseczka olej kokosowy i soda
Zmyj maseczkę z ciepłą wodą, ścierając ją okrągłymi ruchami. Najlepiej maseczkę jest przygotowywać na świeżo niż przechowywać ją na następny raz. Wypróbuj te prostą, tanią i efektywna maseczkę. Naprawdę warto.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Cytryna jako kosmetyk
kąpiel w wannie
jędrny biust

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

marta
03.03.2016
trochę mnie przeraża soda na twarzy...Ja polecam maskę z miodem manuka MGO600+. Maska jest skuteczna i ma bezpieczny skład. Można ją kupić stacjonarnie w aptekach albo sklepach zielarskich i w internecie. Seria zawiera tez inne produkty do pielęgnacji twarzy i ciała ale warto zacząć od maski. Sprawdziłam na własnej skórze. Stosuję ją raz na 1-2 tyg aby utrzymać efekt