Jak wyczyścić mikrofalówkę

Jak wyczyścić mikrofalówkę octem?

katja - specjalista Tipy.pl
Jak wyczyścić mikrofalówkę
1 z 5

Mikrofalówka to świetne urządzenie dla wszystkich zagonionych i zapracowanych. Ma jednak jedną zasadniczą wadę – sama się nie wyczyści. A po podgrzaniu niezliczonej ilości mniej lub bardziej wybuchowych dań, czyszczenia robi się całkiem sporo. Na szczęście istnieje prosty domowy sposób, dzięki któremu uratujesz swoją mikrofalówkę przed osadzającym się na jej ściankach tłuszczem i brudem. Wystarczy, że zastosujesz ocet i sok z cytryny. Ta mieszanka w mig uwolni cię od problemu. A przy okazji jest niedroga i bezpieczna zarówno dla ciebie, jak i twoich najbliższych.

P

1/2 szklanki octu, 1/2 szklanki soku z cytryny

1
Domowy sposób na czyszczenie mikrofalówki

Zmieszaj równe części octu i soku z cytryny (tutaj po 1/2 szklanki). Umieść płyn w naczyniu, które można bezpiecznie podgrzewać w mikrofalówce.

2
Czyszczenie mikrofalówki ocet

Włóż naczynie z płynem do mikrofalówki. Ustaw najwyższą moc. Podgrzewaj przez około pięć minut. Gdy otworzysz drzwiczki kuchenki, zobaczysz skroplony na jej ściankach płyn. O to nam chodziło.

3
Czysta mikrofalówka porady

Za pomocą ściereczki z mikrofibry lub papierowych ręczników dokładnie powycieraj wnętrze mikrofalówki. Dzięki octowo-cytrynowej płukance cały tłuszcz i brud bez problemu da się usunąć.

4
art/2016/24690_156658_big.jpg

A oto efekt końcowy. Dwa domowe środki sprawiły, że twoja kuchenka znów lśni czystością i jest wolna od bakterii.

Strona 1 z 5

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane