cytryny

5 sposobów walki z bólem za pomocą cytryny

wichrzyciel - specjalista Tipy.pl
cytryny
1 z 5
Cytryny... Kochają je ludzie na całym świecie. Jedne z podstawowych esencjalnych przypraw naszych kuchni. Zawierają dużą dawkę witaminy C, B kompleks, wapno, magnez, żelazo oraz potas. Zawierają więcej potasu niż jabłka i winogrona. Dzięki ich wartościom odżywczym mają uznanie w medycynie naturalnej. Poznaj parę sposobów ich wykorzystania.
1
napój z cytryny
Napój z cytryny na bóle menstruacyjne

Dzięki dużej dawce witamin i minerałów w nich zawartych, odpowiednio nawadniają organizm i pozwolą pozbyć się skurczy menstruacyjnych.

Do przygotowania napoju potrzebujesz:
  • 1 szklanka ciepłej wody
  • 1 cytryna
  • 1 łyżka miodu

Do ciepłej wody dodaj sok z wyciśniętej cytryny oraz miód. Dobrze zamieszaj. Przygotowany napój z cytryny pij rano, kiedy wstaniesz. W ten sposób nawodnisz organizm i pozbędziesz się bólu.
2
herbata z cytryną
Herbata z cytryną na bóle głowy

Herbata z cytryny świetnie działa na bóle głowy. Kiedy spożywamy cytrynę, wówczas redukuje ona napięcie.

By sporządzić herbatę z cytryny potrzebujesz:
  • 1/2 szklanki wody
  • 2 łyżki
  • 1 łyżka świeżego soku z cytryny

W małym garnuszku gotuj wodę na średnim ogniu. Nie zagotowuj wody. Dodaj miód i świeży sok z cytryny. Pij ciepłe, a ból głowy powinien ustąpić.
3
pasta z  cytryny
Pasta z cytryny na ból głowy

Cytrynę zetrzyj w blenderze na gładką pastę, dodając odrobinę wody. Pastę nałóż na głowę, a ból ustąpi.
4
bóle głowy cytryna
Herbata z cytryną na ból gardła

Cytryna posiada również własności antybakteryjne. Jeśli boli cię gardło dzięki cytrynie w parę godzin się go pozbędziesz.

Będziesz potrzebować:
  • 1 łyżkę świeżo wyciśniętego soku z cytryny
  • 1/4 łyżeczki czarnej soli
  • 1 szklankę ciepłej wody
  • 1 łyżkę miodu

Zagotuj wodę w małym garnuszku. Gdy się zagotuje, dodaj miód, sok z cytryny i czarną sól. Przygotowany napój pij w odstępie 1-2 godzin i pozbędziesz się bólu gardła.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

pw
21.04.2016
w tytule "Herbata z cytryną na ból głowy". Na końcu przepisu "Przygotowany napój pij w odstępie 1-2 godzin i pozbędziesz się bólu gardła." Ciekawe czy na ból dupy tez pomaga..... O herbacie poza tytułem nie wspomniano.... Byle tańszych, młodszych "redaktorków" zatrudnić, internet to w końcu szambo....
tipsi
21.04.2016
Herbata z cytryna jest podejrzewana o powodowannie alzhaimera! Nie pic herbaty z cytryna !
murarz
21.04.2016
"Wapno" hahahahaha. Raczej wapń! Wapno to na budowie znajdziecie...