Sok z suszonych śliwek właściwości

Sok z suszonych śliwek na zaparcia – jak stosować?

katja - specjalista Tipy.pl
Sok z suszonych śliwek właściwości
1 z 4
Sok z suszonych śliwek, w szczególności podgrzany, to doskonały domowy środek na zaparcia. Działa łagodnie i szybko. Zobacz jak go stosować, żeby osiągnąć zamierzony efekt oraz co zrobić, gdy potrzebujemy mocniejszego środka.
1
Sok z suszonych śliwek jak stosować
Jak go stosować?

Po pierwsze, stosuj wyłącznie ekologiczny, niedosładzany sok z suszonych śliwek. W przypadku łagodniejszych zaparć, wystarczy gdy będzie on w temperaturze pokojowej. Jednak dla większej skuteczności, lepiej sok odrobinę podgrzać.

240-300 ml soku wlewamy do kubka, który można podgrzewać w mikrofalówce i umieszczamy w niej na 45 sekund. Można również podgrzać sok na kuchence. Gotowy napój powinien być ciepły, ale nie gorący. Najlepiej wypić go w ciągu 5-10 minut od podgrzania.
2
Sok z suszonych śliwek zastosowanie
Na uporczywe zaparcia: sok z suszonych śliwek i masło

Jeśli zaparcia są bardzo dokuczliwe, a zwykły sok nie wystarczy, wypróbuj coś „ekstra”. Do podgrzanego soku z suszonych śliwek dodaj 1 łyżkę stołową masła. Poczekaj, aż się roztopi i wymieszaj miksturę. Wypij w ciągu 5-10 minut od przygotowania.

Masło ułatwia przemieszczanie się zalegającej treści jelitowej, a w połączeniu z sokiem ze śliwek pozwala pozbyć się problemu szybciej i skuteczniej.
3
Sok z suszonych śliwek na zaparcia
Dlaczego to działa?

Podejrzewa się, że jest to zasługa kwasów fenolowych i sorbitolu, który jest obecny w soku z suszonych śliwek w dużej ilości. Substancja ta wspomaga wchłanianie płynów do jelit, co pobudza je do pracy i ułatwia wypróżnienie.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

kasikk
05.07.2016
Bardzo dobry sposób dla tych którzy nie mają wzdęć, bo u mnie po śliwkach są nie do zniesienia, wolę dicopeg i lekko strawną dietę, siemię jeszcze dobrze działa ale jest paskudne w smaku