Jak schudnąć na twarzy

Sposoby, żeby schudnąć na twarzy

katja - specjalista Tipy.pl
Jak schudnąć na twarzy
1 z 8
Nawet osobom o idealnych wymiarach i szczupłej sylwetce zdarza się mieć kompleksy z powodu podwójnego podbródka lub pełnych policzków. Nadmiar tłuszczu w tych miejscach może odkładać się z kilku powodów. Jest to nie tylko ogólna nadwaga, ale również czynniki takie jak odkładanie się nadmiaru wody w organizmie, problemy z tarczycą, wiek lub predyspozycje genetyczne. Na szczęście, żeby schudnąć na twarzy nie trzeba od razu poddawać się operacji plastycznej. Istnieje kilka naturalnych metod, które podniosą twoją satysfakcję ze swojego wyglądu. Oto one:
1
Ćwiczenia policzków na odchudzenie twarzy
Ćwiczenia policzków

Eksperci twierdzą, że możesz wyszczuplić całą twarz ćwicząc wyłącznie policzki. Przyłóż kciuk do najbardziej tłustego miejsca na policzku – pod kością policzkową. Palcami chwyć policzek i odciągnij skórę od twarzy. Następnie użyj mięśni policzka, żeby przyciągnąć ją z powrotem. Ten proces przypomina rozgryzanie cukierka. Powtórz ćwiczenie 20 razy.
2
Ćwiczenie szyji
Ćwiczenia szyi

Wyszczuplisz szyję i podbródek, jeśli wzmocnisz mięsień szeroki szyi (łac. platysma), który ciągnie się od czubka brody, aż do klatki piersiowej. Chwyć w dłonie pionowy fałd skóry szyi po jednej (dowolnej) stronie tchawicy. Odchyl głowę do tyłu rozciągając szyję tak bardzo, jak to możliwe, jednocześnie lekko rozchylając usta. Teraz napnij mięśnie żuchwy i wysuń ją do przodu – poczujesz jak mięsień szyi napina się, a skóra w twojej dłoni przesuwa się. Wytrzymaj przez 20 sekund i wróć do pozycji wyjściowej.
3
Odchudzanie twarzy ćwiczenia
Poklepywanie podbródka

Pomaga pozbyć się podwójnego podbródka. Delikatnie i powoli poklepuj podbródek od spodu wierzchnią stroną dłoni, stopniowo zwiększając częstotliwość. Wykonuj tę czynność przez 1-2 minuty. Powtarzaj kilka razy dziennie, a podwójny podbródek zmniejszy się.
4
Gimnastyka języka
Ćwiczenia języka

To ćwiczenie pomaga wyszczuplić zarówno podbródek, jak i szyję. Stań lub usiądź prosto, głowę umieść w naturalnej pozycji. Usta otwórz najszerzej jak potrafisz i wysuń język najdalej jak się da. Wytrzymaj tak przez 10 sekund i rozluźnij mięśnie. Powtórz 10 razy. Wykonuj to ćwiczenie kilka razy każdego dnia. Może wygląda głupio, ale jest naprawdę skuteczne.
5
Woda odchudzanie
Odpowiednie nawodnienie

Odpowiedni poziom nawodnienia organizmu powstrzymuje przed zatrzymywaniem w nim wody. Jest to reakcja obronna organizmu, gdy nie dostarczamy mi odpowiedniej ilości płynów. Zatrzymanie wody objawia się obrzękiem twarzy, dłoni i kostek. Jeśli nie pijesz przynajmniej 1,5 litra wody dziennie, twoje ciało może zatrzymywać ją w formie zapasów. Badania dowodzą, że można spalić 95 kcal więcej, jeśli codziennie pije się 2 litry wody.
6
Odchudzanie a zdrowy tryb życia
Zdrowy tryb życia

Zdrowy tryb życia i odpowiednie nawyki żywieniowe również mają bardzo duże znaczenie. Zmniejsz ilość spożywanej soli, nie jedz mocno przetworzonej żywności. Powstrzymasz w ten sposób proces zatrzymywania wody w organizmie oraz odkładania zbędnego tłuszczyku. Zamiast niezdrowych produktów włącz do diety dużą ilość owoców i warzyw bogatych w błonnik i z dużą zawartością wody.
7
Prawidłowa postawa ciała zalety
Prawidłowa postura

Zwróć uwagę na to jak siedzisz i stoisz. Twoja postura ma duże znaczenie dla tego jak wygląda twój podbródek. Pochylanie lub zbytnie odchylanie głowy może sprawić, że tłuszcz na podbródku staje się bardziej widoczny, a skóra na szyi traci jędrność. Dlatego zawsze pamiętaj, żeby odchylać ramiona do tyłu i prostować głowę. Nie naciągaj przy tym mięśni karku. Jeśli czujesz, że są mocno naprężone, oznacza to, że przesadziłaś.
Strona 1 z 8

Powiązane porady

odchudzanie po 40
odchudzanie bez głodzenia
medytacja

Komentarze (3)

* Pola wymagane

Wasz stomatolog dyżurny
02.08.2016
Zawsze można wyrwać trzonowe, jak efekt niezadowala- lecimy po przedtrzonowych. Efekt podwójny- policzki się pięknie zapadają i papu już tak ładnie nie pogryziemy przez co więcej wydalimy.
Majka
02.08.2016
Taka budowa genetyczna jeden ma tyłek jak u słonia drugi jak u komara - to samo buzia.
Pain
02.08.2016
Ja natomiast odwrotnie.
Schudłem ze 115 kg do 73 i...
Skóra na brzuchu jest napęczniała(pracuje nad tym),a twarz...
Wyglądam jak byłbym na coś chory.
Natomiast gdy dociągam brodę do klatki piersiowej nie mam żadnego podbródka.

Niestety wszystko zależy od genów.