Cukier zastosowanie

Sposoby na wykorzystanie cukru w celach zdrowotnych

monika_w - specjalista Tipy.pl
Cukier zastosowanie
1 z 6
Cukier jest tym rodzajem produktu, który zawsze mamy pod ręką w kuchni (nigdy nie wiesz, kiedy będziesz miał przygotować awaryjną porcję ciasteczek). Cukier może w rzeczywistości zrobić dla ciebie więcej niż tylko zaspokoić potrzebę smakową. Sprawdź naszą listę zastosowań cukru:
1
Woda z cukrem na co pomaga
Ukojenie dziecka

Badania naukowe wskazują, że dzieci, którym zaaplikowano 1 do 4 porcji roztworu wody z cukrem lepiej znoszą ból związany ze szczepieniem, niż dzieci, którym podaje się tylko wodę.
2
Cukier na gojenie ran
Gojenie ran

Nawilżenie odleżyn i wrzodów skórnych przed ich umyciem i opatrzeniem może wspomóc niszczenie bakterii odpowiedzialnych na ognienie się ran. Bakterie potrzebują wilgotnego środowiska życia w celu przetrwania, a cukier w naturalny sposób wyciąga wodę z rany. Trwające 6 lat brytyjskie badania przeprowadzone na 21 pacjentach, których rany na ciele nie reagowały na konwencjonalne środki medyczne pokazały, że cukier był bardzo efektywnym środkiem zabliźniającym i leczącym.
3
Cukier na chłodzenie języka
Chłodzenie poparzonego języka

Gorąca kawa? Skwiercząca pizza? Następnym razem, kiedy poparzysz sobie język, lub zjesz coś bardzo ostrego, zacznij szybko ssać cukier, a uśmierzysz kłujący ból niemal natychmiast.
4
Cukier na ukąszenia owadów
Ukąszenia pszczół, os i innych owadów

Aby załagodzić ból po ukąszeniu pszczoły, zmieszaj równe części cukru i wody i nałóż na ugryzione miejsce. Pozostaw na 20 minut. Działa fantastycznie.
5
Co na czkawkę
Tłumienie czkawki

Zjedzenie jednej łyżki cukru pomoże zatrzymać czkawkę, ponieważ ziarnistość cukru może spowodować podrażnienie przełyku, sprawiając, że nerw przeponowy uspokaja się i "zapomina" o czkawce.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

nutella ze śliwek

Komentarze (0)

* Pola wymagane