sok z selera naciowego

Jak zrobić sok z selera naciowego i cytryny na obniżenie cholesterolu?

Badylaleczka - specjalista Tipy.pl
sok z selera naciowego
1 z 4
Zanim sięgniesz po tabletki obniżające poziom cholesterolu, spróbuj zrobić to z pomocą natury. Zmiana diety jest podstawą w leczeniu każdej choroby. Według badań dieta uboga w sód i bogata w potas jest pierwszym z punktów w walce z nadciśnieniem i wysokim poziomem złego cholesterolu. Przygotuj sok z selera i cytryny, który pozwoli ci rozwiązać oba te problemy zdrowotne.
P

  • 4 łodygi selera naciowego z liśćmi
  • 1/2 cytryny

1
seler naciowy
Jeden z najprostszych i najbardziej efektywnych sposobów na obniżenie cholesterolu i ciśnienia krwi to połączenie selera z sokiem z cytryny. Umyj cytrynę octem jabłkowym lub sodą oczyszczoną (pozbędziesz się w ten sposób zgromadzonych na jej skórce wosków i konserwantów). Potnij ją na małe kawałki.
2
seler cytryna
Łodygi selera również dokładnie umyj i posiekaj. Skrojone kawałki cytryny i selera wrzuć do sokowirówki i zmiksuj na koktajl.

Dla uzyskania widocznych rezultatów pij jedną szklankę soku dziennie. Jeżeli koktajl jest dla ciebie zbyt gęsty, rozcieńcz go odrobiną wody.
3
seler naciowy cytryna
Do soku można dodać 1 jabłko, marchewkę i mały kawałeczek imbiru.

Seler naciowy posiada więcej właściwości niż seler korzeniowy. Jeżeli chcesz pozyskać sok z selera korzeniowego, zetrzyj go na tarce i odciśnij sok.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

zdrowotna kąpiel
trojglicerydy w diecie
wysoki cholesterol - przyczyna

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

kuba to kupa
27.04.2016
loooooooool
WS
27.04.2016
Kto i kiedy powiedział, że istnieje zły cholesterol. Co to znaczy, że jest wysoki poziom cholesterolu i kto i kiedy ten poziom oznaczył. A po co nasz organizm wytwarza cholesterol i w jakich sytuacjach. Jak odpowiemy na tak postawione pytania możemy rozmawiać o cholesterolu.
Pozdrawiam.