herbata z liści malin

Jak pić herbatę z liści malin?

Badylaleczka - specjalista Tipy.pl
herbata z liści malin
1 z 4
Gdy myślisz o herbacie z malin masz na myśli ich owoce. Liście malin są bogate w antyoksydanty i posiadają duże wartości odżywcze. Stosowana jest na dolegliwości o różnych podłożach. Najczęściej jest stosowana dla zwiększenia płodności oraz wywołuje poród. Poznaj niesamowite własności herbaty z liści malin.
1
liście malin herbata
Herbata zawiera taninę, która działa łagodząco. Może być stosowana zarówno wewnętrznie jak i zewnętrznie. Liście posiadają właściwości antyseptyczne i mogą być stosowane do przemywania ran takich jak wysypka, egzema i oparzenia słoneczne.
2
liście malin herbata
Roślina stosowana do podniesienie zdrowia kobiet, podnosi płodność, zmniejsza skurcze. Pomaga znosić poranne mdłości, redukuje objawy PMS oraz zwiększa produkcję mleka w czasie laktacji.
3
herbata z liści malin
Zaparzając herbatę z liści malin zalej szklankę wody na 1 łyżkę lub łyżeczkę liści malin, w zależności jak bardzo chcesz by herbata była skoncentrowana. Zaparz liście przez 5 minut i wypij jak normalną herbatę.

Zaleca się nie przekraczać spożywania herbaty w większej ilości niż 1 szklanka dziennie w pierwszym trymestrze ciąży. W późniejszym okresie można zwiększyć ilość. Jeżeli nie jesteś pewna czy herbatę możesz spożywać zapytaj się swojego lekarza przy najbliższej wizycie.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

rozstępy na skórze
Zdrowa ciąża

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane