Jak wyczyścić brudne trampki?

Jak wyczyścić brudne trampki?

Dd - specjalista Tipy.pl
Jak wyczyścić brudne trampki?
1 z 4
Jeżeli twoje ulubione trampki są brudne, a żadna metoda mycia nie pomaga w ich odnowie, to podpowiemy ci co zrobić. Nie musisz wyrzucać ich do kosza i kupować kolejnej pary. Wystarczy użyć pastę do zębów, a buty będą jak nowe. Wykonanie jest dziecinnie proste i nie przysporzy ci trudności.
1
Jak wyczyścić brudne trampki krok 1
Czego potrzebujesz? Wystarczy zwykła pasta do zębów, gąbka i brudne trampki. Możesz użyć gąbki do mycia naczyń, jej szorstka strona pozwoli ci domyć nawet najtrudniejsze zabrudzenia. Miękką gąbką nałóż pastę na całe buty: podeszwę, materiał i sznurówki.
2
Jak wyczyścić brudne trampki krok 2
Następnie zacznij mycie butów od podeszwy. Delikatnie pocierając okrężnymi ruchami myj buty, a następnie spłucz całą podeszwę. Jeżeli zabrudzenia nie chcą zejść, użyj szorstkiej strony gąbki, jednocześnie uważaj, aby nie uszkodzić buta. Podeszwa powinna być czysta jak nowa. Teraz pora na materiał.
3
Jak wyczyścić brudne trampki krok 3
Podobnie jak w przypadku podeszwy pocieraj materiał delikatnie gąbką. Kiedy skończysz pora na płukanie. Nie zapomnij o dokładnym wypłukaniu całych butów wraz z wnętrzem. W ten sposób pozbędziesz się zanieczyszczeń wewnątrz buta. Teraz pozostaje wypłukać sznurówki i dokładnie wysuszyć buty. Będą czyste i świeże, jak prosto ze sklepu.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Michał
28.05.2020
Powiem, tak zastosowałem tą metodę na czerwone buty z materiału.. użyłem szmatki plus pasty do zębów potem, drugą wilgotną ścierką zebrałem nadmiar tej nałożonej pasty i zostawiłem buty do wyschnięcia... i co się okazało na butach został biały osad..hmm, co jesteście mi w stanie poradzić aby pozbyć się tego?