kawa z kardamonem

Jak zrobić kawę z kardamonem?
pastka - specjalista Tipy.pl

Kawa pełna korzyści dla zdrowia, dzięki kluczowemu składnikowi znanemu głównie w krajach arabskich: kardamonowi. Przyprawa ta nie tylko służy do nadawania smaku potrawom i deserom. Kardamon może być stosowany w problemach trawiennych, a także pomaga walczyć z nadwagą. Dowiedz się, jak przyrządzić kawę w arabskim stylu.
P

  • 1 łyżka mielonej kawy
  • 1 szczypta mielonego kardamonu
  • 1 szklanka wody
  • cukier

1
kawa kardamon
Następnym razem przy parzeniu porannej kawy, dodaj do niej kardamon. Uzyskasz arabską kawę o zdrowotnych właściwościach. Kardamon jest podobny w działaniu do imbiru.
2
kawa z kardamonem
Do wody dodaj cukru. Tyle, ile lubisz. Gotuj, a gdy zacznie wrzeć, wyłącz ogień i dodaj kawę z kardamonem. Włącz płomień ponownie i gdy kawa zacznie wrzeć zgaś ogień. Powtórz raz jeszcze całą procedurę, wówczas kawa będzie gotowa.

Do zaparzenia kawy z kardamonem możesz też wykorzystać kawiarkę lub tygielek z papierowym filtrem do kawy. Wystarczy wsypać kawę oraz kardamon, by po chwili cieszyć się niezwykłym aromatem kawy.
3
kardamon kawa
Kardamon zawiera ponad 100 substancji o efekcie działania antybiotyku. Ustrzeże przed infekcjami bakteryjnymi. Zadba o higienę jamy ustnej i może być stosowany przez każdego. Kardamon wyeliminuje halitozę. Gdy do kawy z kardamonem dodamy mleko, złagodzi objawy przeziębienia.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

Kejter
23.05.2016
100 substancji o efekcie działania antybiotyku i one prztrwaja gotowanie w 100 stopniach?
ed
23.05.2016
Wypróbowałem wszystko co ostatnio Interia polecała, jestem już tak lekki, że nie mam siły naciskać klawiatury i muszę używać ekranu dotykowego
KkkKkk
23.05.2016
Jak zrobić kawę z kardamonem? Zrobić kawę i dodać kardamon... poziom internetu schodzi na psy...
Lary
23.05.2016
Ciekawe ile w tym prawdy bo moja tesciowa pije kawe z kardamonem od 3lat i efektu nie ma, gdyby tak bylo z wszystkimi przyprawami, ziolami, warzywami i owocami to ludzie by na nic nie chorowali i zyli przynajmniej 200lat nastepna bajeczka byle kobieta w to uwierzyla i zaczela stosowac bo jaka kobieta nie chce byc szczupla no chyba ze tylko bedzie pila kawe z kardamonem i nic wiecej to napewno zadziala...