prezenty pod choinkę

Jak wybrać prezent pod choinkę dla kobiety?

RozrywkaRozrywka - specjalista Tipy.pl
Dokonanie odpowiedniego wyboru, jeśli chodzi o prezent dla kobiety jest ważne chyba dla każdego mężczyzny. Każda kobieta jest inna. Poniższy artykuł pomoże wybrać ci najlepszy prezent dla dorosłej kobiety. Może być to twoja żona, starsza siostra, lub nawet szefowa, zachowaj, więc rozsądek i przeczytaj poniższy artykuł dokładnie.
1
Ustal grupę, do której należy kobieta, którą chcesz obdarować. Może być ona członkiem rodziny, przyjaciółką, współpracownicą lub zwykłą znajomą. Każda grupa ma swoją kategorię prezentów - jednak uważaj, bo rzadko zdarza się 100% zgodności.
2
Często prezenty Bożonarodzeniowe maja związek z zimą lub symbolizują miłość i uznanie. Pamiętaj, że prezentem nie musi być rzecz materialna. Wymyśl coś, co sprawi, że te święta będą zapamiętane na zawsze.
3
Jeżeli oboje dużo dla siebie znaczycie doskonałym prezentem będzie zorganizowanie dla kobiety romantycznego wieczoru we dwójkę. Możesz ja zabrać do restauracji lub w miejsce gdzie będzie mogła cieszyć się ciszą i spokojem.
4
Jeżeli to ty jesteś szefem i chcesz obdarować swoje podwładne rozważ prezenty, które przydadzą się im w codziennej pracy.
5
Musisz sprawdzić czy kobieta, którą chcesz obdarować woli dostawać ładne, ozdobne prezenty, czy raczej rzeczy przydatne w codziennym życiu. Pamiętaj, że dla większości kobiet liczy się wrażenie, jakie zrobi na nich prezent na samym początku. Dlatego wybierz coś o oryginalnym kształcie, w jasnym kolorze, co od razu przyciągnie jej uwagę.
6
Kupienie czegoś ekskluzywnego może być doskonałym rozwiązaniem, ponieważ kobiety uwielbiają mieć rzeczy niepowtarzalne. Kieruj się jednak indywidualnym gustem kobiety. To, co jedna uzna za najpiękniejsze na świecie, druga może uznać za dziwaczne.
7
Możesz także rozważyć świąteczne bony podarunkowe i karnety na prezenty. To doskonały prezent dla każdej z grupy kobiet, jedyne, co musisz przy tym przemyśleć to suma, jaką przeznaczysz na bon. Musisz mieć też pewność, że kupujesz bon w sklepie, w którym ona lubi robić zakupy. To jest oczywiście uzależnione od bliskości waszych relacji. Dzięki zakupie bonów nie będziesz miał wątpliwości czy kobieta ucieszy się z twojego prezentu.
8
Doskonały prezent na każdą okazję to oczywiście biżuteria, zwłaszcza kolczyki lub wisiorek. Nie ma chyba kobiet, które nie lubią błyskotek. Musisz jednak pamiętać, że biżuteria to prezent dla bliskich ci kobiet. Każda biżuteria jest dosyć kosztowna, a uważa się, że im droższa tym głębsze uczucia. Więc jeżeli podarujesz drogą biżuterię zwykłej znajomej z pracy może poczuć się nieswojo. Wydasz na biżuterię sporą część budżetu świątecznego musisz, więc doskonale przemyśleć, co chciałaby dostać ta konkretna kobieta, by mieć pewność, że prezent będzie dla niej coś znaczył.
9
Jeżeli lubi podróże zaproś ją na jakąś wycieczkę. Jeżeli to możliwe powiedz jej o tym w miarę wcześnie, zanim zobaczysz rozczarowanie na jej twarzy.
?

Wskazówki
* Zawsze zapytaj sprzedawcę, co myśli o wybranej rzeczy. Sprzedawcy często są przeszkoleni i mogą ci pomóc dokonać wyboru. Zachowaj jednak własne zdanie, jeżeli pokrywa się ono z opinia sprzedawcy to jesteś na dobrej drodze, by kupić doskonały prezent.
* Pamiątki świąteczne są prezentem niezobowiązującym, doskonałym dla współpracownic. Dzięki temu będą pamiętać dane Boże Narodzenie i docenią to, że o nich pamiętałeś.
* Jeżeli myślisz, że im droższy prezent tym lepiej to jesteś w błędzie, nie zawsze tak jest. Przypomnij sobie kilka rzeczy, które u ciebie wywołują najlepsze wspomnienia i uczucia.
* Czasami również niewielki prezent może być mile widziany. Oblicz dokładnie na ile możesz sobie pozwolić i nie wstydź się tego.
* Nie kupuj kobiecie kosmetyków, to coś, co ona zawsze sobie sama najlepiej wybierze.
* Kontrowersyjne jest kupno na prezent jakiegoś ubrania. Części garderoby możesz kupić jedynie bliskiej ci osobie, której znasz rozmiar i styl ubierania się.
* Biżuteria może oznaczać wiele rzeczy, zastanów się dobrze, zanim wybierzesz jakiś drobiazg, który może oznaczać więcej niż byś chciał.
* Kobiety nie zawsze cenią zabawne prezenty. To, że coś jest zabawne dla ciebie nie oznacza jeszcze, że będzie zabawne dla niej.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Opakowania na prezenty
pakowanie prezentów
pomysły na prezent

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

zigitrn
13.12.2012
Uniwersalnym prezentem dla kobiety są kosmetyki, tego się trzymam od kiedy pamiętam ;)
martaaa123
26.11.2010
ja w zeszłym roku dostałam voucher na masaż czekoladą pod choinkę - powiem krótko: był to najwspanialszy prezent. Po pierwsze lubie prezenty osobiste i ten taki był, po drugie poczułam się doceniona :)
martaaa123
26.11.2010