Korki z wina

Nietypowe zastosowania korków po winie

Dd - specjalista Tipy.pl
Korki z wina
1 z 6
Korki po winie są uważane za śmiecie. Jednak zdziwisz się, ja ciekawe zastosowania mają te niepozorne przedmioty. Jeżeli chcesz wiedzieć do czego możesz je wykorzystać. Koniecznie przeczytaj dalszą część artykułu.
1
Magnes z roślinką
Magnes z roślinką

Korki po winie możesz wykorzystać jako doniczki na małe roślinki. Ostrym nożem wydrąż wnętrze korka i umieść w nim odrobinę ziemi. Następnie posadź roślinkę i gotowe. Teraz pora na przyklejenie magnesu. Zrób to za pomocą pistoletu na gorący klej. Kiedy wystygnie możesz przytwierdzić magnesy do lodówki. Będzie to oryginalna i zwracająca uwagę ozdoba.
2
Wizytówki na stó
Wizytówki na stół

Jeżeli szukasz oryginalnego sposobu na podpisanie miejsc na rodzinnym przyjęciu, to wykorzystaj korki po winie. Wystarczy, że jeden brzeg zetniesz w ten sposób, aby korek mógł swobodnie stać na talerzu. Teraz ostrym nożem zrób w korku szczelinę, w której umieścisz wizytówkę. Szczelina musi być na tyle głęboka, aby karteczka nie wypadała, jednocześnie uważaj aby nie przeciąć korka na pół.
3
Uchwyty do sztućców
Uchwyty do sztućców

Jeżeli chcesz stworzyć oryginalny komplet sztućców lub akcesoriów kuchennych, to wykorzystaj właśnie korki z wina. Kup tani zestaw sztućców, usuń z niego rączki i na ich miejsce umieść korki z wina. Możesz wykorzystać do tego otwory po korkociągu, aby dodatkowo nie dziurawić korka. W ten sam sposób możesz zrobić zestaw akcesoriów do sera.
4
Stemple
Stemple

Stemple z korków są idealną zabawą dla każdego dziecka. Samo zrobienie odpowiedniego kształtu stanie się ciekawym zajęciem, które rozwinie zdolności manualne twojego dziecka. Kiedy stemple będą już gotowe, czas na właściwą zabawę, Niech twoje dziecko tworzy napisy, obrazki i wszystko czego chce. Z pewnością takie zajęcie przypadnie mu do gustu.
5
Ozdobne korki do wina
Ozdobne korki do wina

Jeżeli często zdarza ci się, że otwierając butelkę wina nie zużywasz jej w całości, a korek który został wyciągnięty z butelki już nie pasuje, to możesz użyć specjalnych korków, które służą właśnie zatykaniu nieskończonych butelek. Możesz kupić gotowy w sklepie, lub zrobić go własnoręcznie ze zwykłego korka. Wystarczy użyć dowolnej figurki lub ozdobnego kamyka, przykleić go do góry korka, a dolną część delikatnie ściąć na kształt stożka, aby z łatwością wsuwał się do butelki.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

Skórzana sofa
Jak pozbyć się zapachu wilgoci?
Nieprzyjemny zapach z lodówki

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane