wybielanie zębów

Jak wybielić zęby pastą z truskawek i sody oczyszczonej?

Badylaleczka - specjalista Tipy.pl
wybielanie zębów
1 z 4
Na naszych zębach osadza się nalot z kawy, herbaty oraz z innych produktów, które spożywamy. Nim zdecydujesz się użyć chemicznych środków do wybielania zębów, spróbuj domową metodę. Jest całkowicie naturalna, spróbuj już dziś!
P

  • 1 łyżeczka sody
  • 1 truskawka
  • 3 krople olejku cytrynowego

1
zęby wybielanie
Na małym talerzyku lub spodku zgnieć truskawkę. Dodaj sodę oczyszczoną i rozmieszaj na gładką pastę. Dodaj olejku cytrynowego.
2
wybielanie zębów truskawki
Nałóż przygotowaną pastę na szczoteczkę. Szczotkuj zęby przez 2 minuty, wykonując ruchy okrężne. Wypłucz usta i wymyj zęby zwykłą pastą.
3
truskawki wybielanie zębów
Szczotkuj zęby pastą z truskawek i sody zaraz po jej przygotowaniu. Możesz również ją przechować w lodówce 1-3 dni. Przed każdym użyciem pasty zamieszaj ją ponownie.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (7)

* Pola wymagane

majet75
10.05.2016
co to jest olejek cytrynowy???
majet75
10.05.2016
co to jest olejek cytrynowy???
edzia
10.05.2016
Czyszcze zeby od 10 lat raz w tygodniu soda i pare kropli cytryny..piekna biale zabki..bez osadu ..a to dlatego ,ze spozywam tez wapnia naturalnego i zdrowego niechemicznego jedzenia....a nie jem syfu ...a za to jem duzo warzyw owocow...ryb,krewwetek..surowki domowe..z olejem lnianym...miod zamiast cukru i czekloaldy...migdaly ,orzeszki..mnie nikt nie wcisnie bajek o zniszczonym szkliwie..jesli jesz zdrowo..
eee
09.05.2016
Piękne białe zęby, a na zdjęciach licówki.
taka prawda
09.05.2016
Co za brednie. Większych bzdur w życiu nie słyszałam. Takie metody z sodą tylko niszczą szkliwo, a i tak nie wybielają. Może minimalnie wyczyszczą brud od kawy i papierosów, ale nie wybielą zębów na pewno. A do tego jeszcze truskawki, których sok również powoduje niszczenie szkliwa. Zęby, żeby były wybielone, muszą być potraktowane preparatem, który wniknie do środka.
bajar
09.05.2016
Nie polecam. Soda bezpowrotnie niszczy szkliwo
Natala
06.04.2016
Takie metody jak ta tylko osłabią nasze szkliwo. Ja wybieliłam swoje zęby bezpiecznie w domu metodą Martuni