sposoby na opadające powieki

Prosty domowy sposób na opadające powieki

katja - specjalista Tipy.pl
sposoby na opadające powieki
1 z 5

Czas jest dla każdego bezlitosny. Jego upływ szczególnie uwidacznia się w okolicach oczu. Zmarszczki, drobne linie i opadające powieki to najbardziej widoczne objawy jego upływu. Gdy się starzejemy, mięśnie i tkanki otaczające oko słabną i zaczynają opadać. Delikatna skóra wokół oczu traci swą elastyczność i zaczyna się robić obwisła i pomarszczona. Oczy sprawiają wrażenie zmęczonych i opuchniętych, co dodatkowo dodaje nam jeszcze kilka lat. Na szczęście nie jesteśmy skazane na całkowitą porażkę. Opadającym powiekom można zapobiec – i to bez interwencji chirurga, ani drogich zabiegów medycyny estetycznej. Wystarczy jeden prosty i naturalny składnik. Jaki? Tego dowiesz się z dalszej części lektury.

1
białko jajka

Odpowiedzią na problem opadających powiek jest... białko jajka. To bardzo skuteczny środek przeciwko opadającym powiekom. Rezultat jest widoczny zaledwie po kilku minutach od zastosowania, a utrzymuje się przez około 48 godzin. Wniosek? Stosuj białka jaj regularnie, a zapomnisz o problemie opadających i opuchniętych powiek. A teraz zobacz, co musisz zrobić.

2
oddziel żółtko od białka

Będziesz potrzebować białka jednego jajka oraz bawełnianych wacików do twarzy. Dokładnie oczyść oczy z makijażu i osusz je delikatnie poklepując wacikiem. Jajko rozbij i oddziel od niego białko. Zanurz w nim bawełniany wacik.

3
rozprowadzanie białka na powiece

Delikatnie rozprowadź białko po zamkniętej powiece. Nie nabieraj go zbyt dużo, nie chcesz żeby spływało z oczu na twarz. W analogiczny sposób posmaruj białkiem drugą powiekę. Poczekaj, aż białko całkowicie zaschnie. Jeśli się spieszysz, możesz przyspieszyć cały proces używając suszarki.

4
art/2016/24989_157815_big.jpg

To wszystko. Proste, prawda? Osoby o głębokich zmarszczkach mogą być zmuszone do kilkukrotnej aplikacji białka, żeby osiągnąć widoczny rezultat. Efektem będą wygładzone linie, uniesione powieki i odmłodzone spojrzenie.

Strona 1 z 5

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

rain
20.02.2018
mnie się wydaje, że w pewnym momencie trzeba się pogodzić z faktem, że domowymi sposobami niewiele jesteśmy w stanie zdziałać i warto pomyśleć o jakimś skutecznym zabiegu.
Molonikowa
25.01.2018
Domowe sposoby sa dobre, ale krotkotrwale. Wiem bo sama je praktykowalam przez dluzszy czas... Moglam sie pocieszac chwilowa poprawa ;-)
kaja
06.04.2016
I z tym białkiem mam chodzić cały dzień? makijaż na białko zrobić, czy zmyć - a wtedy powieki znów opadną. pomijam, że białko się w ciągu dnia zwarzy i będzie się kruszyć i odpadać - naprawdę będziemy przepiękne z takim poturlanym białkiem na twarzy.