cytryny

Jak pozbyć się bólu stawów i nerwobólów stosując skórkę z cytryny?

katja - specjalista Tipy.pl
cytryny
1 z 4
Cytryna to owoc, który zawiera mnóstwo witaminy C, witaminę A, B1, B6, magnez, bioflawonoidy, pektynę, kwas foliowy, fosfor, wapń i potas. Skórka z cytryny ma działanie antyseptyczne i doskonale zmniejsza gorączkę. Jednak to, czego pewnie o niej nie wiedziałeś, to właściwości uwalniające od bólu stawów i nerwobólów. Zawarty w skórce olejek eteryczny rozluźnia naczynia krwionośne i działa przeciwzapalnie. Oto jak stosować skórę z cytryny, by pozbyć się bólu:
1
umyj cytryny
Najpierw dokładnie wyszoruj cytrynę w gorącej wodzie, żeby pozbyć się konserwantów znajdujących się na powierzchni jej skórki.
2
skórka z cytryny
Teraz zetrzyj żółtą część skórki cytryny i wetrzyj w miejsce bólu. Owiń je bandażem i pozostaw opatrunek na około 2 godziny.
3
oliwa z cytryną
Drugi sposób to zrobienie przeciwbólowej oliwki z cytryny. Skórki obrane z dwóch cytryn umieść w słoiku i zalej oliwą z oliwek. Zamknij słoik i odstaw w ciemne miejsce na dwa tygodnie. Po tym czasie odcedź skórki.
Tak przygotowaną oliwkę wcieraj w bolące miejsce, a następnie owijaj całość gazą. Pozostaw na noc, a rano zmyj.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Skolioza
Kolana koślawe i kolana szpotawe
Płaskostopie

Podobne porady

Komentarze (5)

* Pola wymagane

www
24.05.2016
Refluks nie jest od nadkwasoty, tylko od niedokwaśności. Niskie stężenie kwasów żołądkowych prowadzi do otwarcia zwieracza przełyku przy wlocie do żołądka. Terapia nasuwa się sama. 15 min. przed posiłkiem 1 łyżka kwasu jabłkowego w 1/2 szklance wody. Wypić. Dobrze przeżuwać pokarm w jamie ustnej. NIE POPIJAĆ JEDZENIA. Pic dopiero 15 min po jedzeniu. Wystarczy 1 miesiąc takiego "treningu" zwieracza i po problemie. A co robią tabletki zmniejszajace ilość kwasu i zobojętniające go ? Zamiast kwasu w żołądku macie obojętną ciecz niezdolną do trawienia pokarmu. Owszem, nie pali was zgaga, bo nie ma kwasu. Ale za to nabywacie "sflaczały" zwieracz i problemy trawienne - bóle brzucha, gazy, itp.
aga
24.05.2016
qwerty -aha czyli według ciebie lepiej napychać kiesę farmaceutycznym potentatom i żreć tabletki. Dzięki ale ja jednak wolę te nawożone cytrynki niż tabletki. Zobaczymy kto będzie zdrowszy. Założę się, że nie ty....
Krzysztof
23.05.2016
a na zdjęciach stara cytryna, z cienką skórką i pestkami. Dyskwalifikacja. Taka cytryna jest gorzka.
Właściwości skórki żadne. Kupuje się cytryny z grubą skórą, które są soczyste i mają smak......cytryny.
Taka cytryna - a raczej grubszy plasterek, dodana np. do piwa radykalnie zmniejsza jego gorzki i goryczkowaty smak. Ma to b.duże znaczenie dla osób cierpiących na nadkwasotę, reflux.
Cytryna, obok grapefruita to najsilniejszy, naturalny środek alkaizujący. Co do opisanych właściwości przeciwbólowych - wypróbuję, sporo ćwiczę, a stany zapalne stawów, mięśni czy ścięgien są niemal normalką.
qwerty
23.05.2016
Niewatpliwie na bol stawów pomogą te wszystkie trucizny którymi nafaszerowana jest skórka cytrusów tak ze nawet grzyby jej nie wezmą... Porady tu skierują was prosto na cmentarz a ZUS zaoszczedzi na wypłacie swiadczeń emerytalnych.
Naproxen
23.05.2016
A potem następna reklama...
I tak wkoło Macieju, aż przestanie cię boleć (chyba oczy od reklam)