oczyszczanie krwi

Jak oczyścić krew za pomocą nasion słonecznika?

wichrzyciel - specjalista Tipy.pl
oczyszczanie krwi
1 z 4
Krew potrzebuje oczyszczenia, aby nasze ciała pozostały zdrowe. Stosując ten prosty sposób na oczyszczenie krwi poprawi się jej krążenie. Można też uniknąć poważnych chorób związanych z układem krążenia. Wszystko czego potrzebujesz to ziarna słonecznika i woda.
1
nasiona słonecznika
Ziarna słonecznika są bogate w witaminy i minerały, zwłaszcza w witaminy B1 i E. Oprócz pozytywnego wpływu słonecznika na układ krążenia, wspomaga on włosy, oczy, wątrobę, kości i mięśnie. Redukuje poziom cholesterolu i zapobiega zmianom nowotworowym.
2
oczyszczanie organizmu nasionami słonecznika
By zrobić wywar z nasion słonecznika potrzebujemy 1 szklanki nasion, obłuskanych i 1/2 litra wody. Gorącą wodą zalewamy nasiona, przykrywamy nakrętką lub talerzykiem i zostawiamy na 2 godziny. Pijemy napój codziennie rano na pusty żołądek.
3
słonecznik oczyszczanie
Dlaczego potrzebujemy oczyszczenia krwi? Z krwią krążą szkodliwe substancje, grzyby, wirusy i bakterie. Dla lepszego funkcjonowania wątroby i nerek, organizm potrzebuje oczyszczenia. Nie tylko tą metodą można oczyścić organizm. Można stosować kolendrę, imbir lub jagody goji, które są porównywalnie skuteczne.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

ból zęba :)
gorąca kąpiel lecznicza
olej

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

kalusf
30.12.2016
Szklanka nasion słonecznika?-codziennie zalewać goracą wodą i pić codziennie? No to chyba bym zbankrutował na zakupie owych nasion albo musiałbym mieć plantację słonecznika. Hmmmm.Coś to nie jest tak!.
rckik
25.05.2016
Chodzi o krew do transfuzji.
Olo
18.04.2016
Ciekawe na czym dokładnie to oczyszczanie polega, tzn co jest w wywarze, że oczyszcza się krew.. No i do wywaru przechodzi zarówno dobre jak i złe - więc myślę, że nie zaszkodziłoby zamienić słonecznik na "bio" :)