Nietypowe rozwiązania zwykłych problemów

Dd - specjalista Tipy.pl
1 z 5
Jeżeli szukasz rozwiązań na popularne domowe problemy, takie jak ból gardła, ból ucha czy bolesne ukąszenia owadów, to mamy dla ciebie kilka prostych i skutecznych propozycji. Potrzebne składniki znajdziesz w swoim domu. Wykonanie jest również niezwykle proste, a z pewnością zdrowsze niż stosowanie gotowych, chemicznych rozwiązań.
1
Wódka na neutralizację zapachów
Wódka na neutralizację zapachów

Wielu ludzi ma problem z brzydkim zapachem stóp lub nieprzyjemnie pachnącym potem. O ile stosowanie antyperspirantów tylko tuszuje problem i może zatykać pory, o tyle wódka może skutecznie zaradzić nieprzyjemnym zapachom. Wystarczy przemyć problematyczne miejsce wacikiem nasączonym w alkoholu i pozostawić do wyschnięcia.
2
Cebula na ból ucha
Cebula na ból ucha

Ból ucha jest wyjątkowo uciążliwy i sprawia, że trudno nam normalnie funkcjonować. Jeżeli szukasz skutecznego sposobu na ból ucha, nie szukaj go w aptece. Wykorzystaj antybakteryjne i przeciwzapalne właściwości cebuli. Obierz ją dokładnie ze skórki i gotuj, aż stanie się miękka. Następnie wyciśnij sok i przecedź go dokładnie. Następnie zaaplikuj kilka kropli ciepłego soku do bolącego ucha.
3
Pasta do zębów na ukąszenia owadów
Pasta do zębów na ukąszenia owadów

Ukąszenia owadów mogą okazać się bolesne lub swędzące. Dodatkowo, zazwyczaj powodują niewielki obrzęk. Aby temu zaradzić, od wielu lat stosowany jest olejek miętowy. Już niewielka ilość może przynieść ulgę. Jeżeli nie masz go jednak pod ręką, wykorzystaj pastę do zębów. W jej składzie znajdziesz wystarczającą ilość olejku miętowego. Nasmaruj ukąszenie cienką warstwą, a już po chwili odczujesz ulgę.
4
Czekolada na kaszel
Czekolada na kaszel

Czekolada jest dobrym rozwiązaniem na poprawę humoru, ale jak się okazuje, może również leczyć kaszel. Dwie kostki gorzkiej, ciemnej czekolady zawiera taką samą dawkę teobrominy, jak jedna dawka popularnych leków przeciw kaszlowi. Teobromina pomaga złagodzić nerwy odpowiedzialne za odruch kaszlu. Zawsze gdy będziesz miał problem z kaszlem, zjedz czekoladę. Pomoże tak jak popularne leki, a jest zdrowsza i smaczniejsza.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

nawilżacz powietrza
zapalenie oskrzeli
inhalacje na kaszel

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane