Naturalne sposoby na wysypkę i  trądzik

Naturalne sposoby na wysypkę i trądzik

Dd - specjalista Tipy.pl
Naturalne sposoby na wysypkę i  trądzik
1 z 5
Trądzik może przytrafić się zarówno młodszym jak i starszym. Jeżeli chcesz zapobiec powstawaniu wysypki lub trądziku, albo wyleczyć już istniejący problem, nie musisz stosować chemicznych środków, o wątpliwym działaniu. Wypróbuj kilku domowych sposobów i przestrzegaj ważnych wskazówek, a problem może sam zniknąć. W przypadku ostrego trądziku może okazać się konieczne leczenie farmakologiczne, ale domowe sposoby mogą wspomagać lub przyspieszyć jego działanie.
1
Zmień swoje nawyki żywieniowe
Zmień swoje nawyki żywieniowe

To co jesz bezpośrednio odbija się na naszym zdrowiu i naszej skórze. Jeżeli jesz zdrowo i dostarczasz odpowiednią ilość substancji odżywczych do twojego organizmu, to możesz spodziewać się zdrowej i promiennej cery. Jeżeli z kolei twoja dieta składa się z żywności przetworzonej, pełnej tłuszczy, sztucznych barwników i ulepszaczy smaku, twoja skóra to odczuje. Zadbaj więc o prawidłową dietę, wprowadź do niej jak najwięcej surowych owoców i warzyw, witamin, mikro i makro elementów.
2
Jedz więcej witaminy A
Jedz więcej witaminy A

Witamina A jest bezpośrednio powiązana z powstawaniem trądziku. Jeżeli w twoim organizmie powstanie niedobór witaminy A, zauważysz pojawienie się wyprysków i wysypki. Ważne są również źródła witamin. Jedz i pij owoce i warzywa bogate w tę ważną witaminę: marchew, słonecznik, otręby, jarmuż.
3
Płukanka z maślanki
Płukanka z maślanki

Maślanka była stosowana na trądzik już przez nasze babcie. Codziennie wieczorem po oczyszczeniu twarzy obmyj ją dobrej jakości maślanką i pozostaw na około 20 do 30 minut. Po tym czasie możesz zmyć maślankę wodą i gotowe.
4
Domowe maseczki
Domowe maseczki

Zamiast kupować gotowe maseczki w sklepach kosmetycznych, możesz przygotować je w domu, a będziesz mieć pewność, że nie zawierają żadnych szkodliwych substancji, a ich działanie jest takie samo jak w przypadku gotowych mieszanek, a może i lepsze. Wykorzystaj awokado, które nawilży skórę, gorczycę i czosnek, o działaniu zmniejszającym stan zapalny, pomidory które skutecznie leczą trądzik lub skórki pomarańczy. Możesz dowolnie mieszać wszystkie składniki i tworzyć odpowiednie dla siebie połączenia.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

maseczka domowej roboty
blizny potrądzikowe
tuszowanie pryszczy

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane