odżywka do paznokci

Jak zrobić domową odżywkę na wzrost paznokci?

katja - specjalista Tipy.pl
odżywka do paznokci
1 z 4
Znasz to skądś? Zapuszczasz paznokcie przed ważnym wydarzeniem i nagle – trzask. Łamią się i pękają. Nie ma wyjścia, trzeba je obciąć. Czy istnieje jakiś sposób, by przyspieszyć ich wzrost i uratować cię przed kosztowną wizytą u manicurzystki? Oczywiście. Wystarczy zastosować tę domową odżywkę na wzrost paznokci. Jeśli będziesz używać jej regularnie, paznokcie nie tylko urosną, ale wzmocnią się na tyle, że już nigdy nie sprawią ci żadnej przykrej niespodzianki.
P

Składniki:
1/2 szklanki soku z pomarańczy, 1 ząbek czosnku (rozgnieciony), 1/4 szklanki oliwy z oliwek

1
pomarańcze na paznokcie
Cała procedura składa się z dwóch etapów, które musisz regularnie powtarzać. Pierwszy krok to zmieszanie w miseczce 1/2 szklanki soku z pomarańczy i 1 rozgniecionego ząbka czosnku. Wkładamy palce do tej mikstury tak, by paznokcie były całkowicie zanurzone. Namaczamy je przez 15 minut.
2
odżywka do paznokci
Drugi krok to umieszczenie dłoni w miseczce wypełnionej 1/4 szklanki oliwy. Zanurzamy je w niej na 10 minut. Następnie osuszamy dłonie papierowym ręcznikiem.
3
odżywka sposób wykonania
Zabieg wykonujemy dwa razy w tygodniu – regularność jest bardzo ważna. Wkrótce zobaczymy efekty.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Duże usta
domowy tusz do rzęs
farbowanie włosów kawą

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane