właściwości białego wina

5 niesamowitych właściwości białego wina

olaa - specjalista Tipy.pl
właściwości białego wina
1 z 6
Wiele ludzi zwraca uwagę tylko na korzyści oferowane przez czerwone wina, zapominając o jego kuzynie – winie białym. Chociaż nie oferuje tak wielu korzyści jak wina czerwone, również zasługuje na wyróżnienie.

Korzyści zdrowotne białego wina:
1
wino na nowotwory
Zapobiega nowotworom

Badania naukowe wykazały, że białe wino o wysokiej zawartości przeciwutleniaczy chroni kobiety przed rakiem piersi. Wykazano również, że wino białe hamuje powstawanie komórek rakowych w organizmie.
2
mniejszy kac
Zmniejsza ryzyko kaca

Jeśli obawiasz się kaca po wypiciu kilku lampek wina, możesz o tym zapomnieć. Białe wino zawiera miej substancji, które wywołują kaca, dzięki czemu rano nie będziemy mieć problemu z bolącą głową, nawet po hucznej zabawie.
3
wino wspomaga serce
Wspomaga serce

Przeciwutleniacze zawarte w białym winie pomagają w zwiększeniu wydolności pracy serca i zapobiegają zatorom w tętnicach, tym samym zmniejszając ryzyko chorób serca. Według badań wino białe ma podobne właściwości jak oliwa z oliwek.
4
wino na cholesterol
Pozytywnie wpływa na cholesterol

Białe wino może mieć wpływ na poziom cholesterolu we krwi. Równie skutecznie zapobiega powstawaniu zakrzepów krwi, dzięki czemu nasze serce jest o wiele bardziej bezpieczne.
5
wino wspomaga płuca
Wspomaga płuca

Naukowcy wskazują, że umiarkowane spożywanie białego wina może poprawić wydolność płuc. Dzięki obecności przeciwutleniaczy w białym winie, możemy cieszyć się zdrowiem!
Strona 1 z 6

Powiązane porady

wino czerwone
sangria z jabłkami
wino

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

kati
10.11.2017
No to na zdrówko !!!!!!!!
Wiem co jem
23.05.2016
wino o wysokiej zawartości przeciwutleniaczy nazywa się winem czerwonym wytrawnym !