Jak skutecznie wyczyścić piekarnik

Jak skutecznie wyczyścić piekarnik

Dd - specjalista Tipy.pl
Jak skutecznie wyczyścić piekarnik
1 z 4
Piekarniki często pokryte są grubą warstwą przypalonego jedzenia. Jeżeli chcesz skutecznie wyczyścić swój piekarnik, ale używanie chemicznych środków nie przemawia do ciebie, wypróbuj naturalnego sposobu na czysty piekarnik. Sposób jest w pełni ekologiczny a efekty będą zaskakujące.
1
Czyszczenie piekarnika krok 1
Wszystko czego potrzebujesz to ¼ szklanki płynu do mycia naczyń, jedna szklanka sody oczyszczonej, ½ szklanki soli, gorąca woda i biały ocet. Płyn do naczyń, sodę i sól pomieszaj, dodaj tyle wody, aby uzyskać gęstą pastę. Teraz natrzyj nią wnętrze piekarnika i pozostaw na noc.
2
Czyszczenie piekarnika krok 2
Rano weź miękką gąbkę i ciepłą wodę. Delikatnie zmyj pastę. Nie szoruj jednak zbyt mocno, aby nie uszkodzić piekarnika. Kiedy skończysz, resztki przyschniętej pasty mogą pozostać niezmyte, ale nie musisz się tym przejmować. Zajmiemy się tym w kolejnym kroku.
3
Czyszczenie piekarnika krok 3
Weź butelkę z rozpylaczem i wlej do niej pół szklanki białego octu. Rozpyl go wewnątrz piekarnika i pozostaw na około 20 do 30 minut. Po tym czasie znów przetrzyj piekarnik wilgotną gąbką. Zapach octu szybko się ulotni, więc nie musisz przejmować się, że będziesz długo go odczuwać. Dzięki tej metodzie twój piekarnik będzie jak nowy, pozbędziesz się nawet przypalonych resztek.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

muszki owocówki
naczynia ze stali nierdzewnej

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane