Jak zrobić napój z aloesu na odwodnienia

Dd - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Aloes jest rośliną bogatą w witaminy, minerały i aminokwasy. Jeżeli jeszcze nie włączyłeś go do swojej codziennej pielęgnacji, koniecznie zmień to. Aloes oprócz właściwości korzystnych dla skóry ma działanie nawadniające i inne cechy korzystne dla naszego zdrowia. Skupmy się jednak na nawadnianiu organizmu. Aloes jest tu niezastąpiony. Przedstawiamy napój o działaniu silnie nawadniającym, o lekko kwaśnym smaku, idealny jako zwykły napój w upalny dzień lub po wyczerpującym treningu.
1
Napój z aloesu krok 1
Czego potrzebujesz do zrobienia tego napoju? Dwóch liści aloesu, szklankę wody kokosowej i ½ średniej wielkości ogórka. Wszystkie składniki są zdrowe i przynoszą wiele korzyści zdrowotnych, jednak najważniejsze, że cudownie nawadniają organizm.
2
Napój z aloesu krok 2
Liście aloesu umyj, przekrój wzdłuż na pół i wydrąż żel małą łyżeczką. Kiedy skończysz, do blendera wrzuć wszystkie składniki i zmiksuj na gładki płyn. Przelej go szklanki i wypij od razu po przygotowaniu.
3
Napój z aloesu krok 3
Eksperci radzą picie soku z aloesu lub naszego napoju codziennie. Aloes pomoże obniżyć poziom cholesterolu, ma działanie przeciwzapalne i utrzymuje przewód pokarmowy w zdrowiu. Działa również nawadniająco i oczyszczająco. Pij więc napój z aloesu jak najczęściej.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane