Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Uszy i Słyszenie > Domowy sposób na ból ucha u dziecka

Domowy sposób na ból ucha u dziecka

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Infekcja ucha najczęściej przytrafia się dzieciom, powodując ból. Rodzice nie mogą patrzeć bezczynnie na cierpienie swoich pociech, dlatego szukają bezpiecznych i przede wszystkim skutecznych rozwiązań na zapalenie ucha. Jednym z nich jest stosowanie ciepłych kompresów. Przynoszą jednak ulgę jedynie na chwilę, ale nie leczą przyczyny bólu. Jeżeli chcesz poznać sposoby na radzenie sobie ze stanem zapalnym ucha, to przedstawiamy naturalny i sprawdzony sposób, który bez obaw możesz zastosować u swojego dziecka.
1
infekcje uszu
W infekcjach ucha najważniejsze jest aby skutecznie im zapobiegać. O wiele łatwiej zadbać, aby nasza pociecha nie uległa tym bolesnym schorzeniom, niż wyleczyć je. Przestrzeż dziecko, aby nie dotykało uszu brudnymi rękami, uważało aby nie przewiać uszu i co równie ważne, nie kąpało się w w jeziorach czy rzadko czyszczonych basenach. Bakterie z wody wleją się wówczas do uszu i spowodują infekcję.
2
infekcje uszu  domowe sposoby
Jeżeli infekcja już się z zdarzyła należy szybko reagować. Ważne jest utrzymanie prawidłowej higieny. Ból ucha możesz wyleczyć mieszaniną octu jabłkowego i alkoholu. Pomieszaj je w równych proporcjach i wkrop kilka kropli do ucha, pozostaw na chwilkę i wylej. Czynność powtarzaj kilka razy dziennie, aż do ustąpienia objawów zapalenia. Równocześnie możesz stosować ciepłe okłady, które uśmierzą ból.
3
Czyszczenie uszu
Pamiętaj jednak, że nie wolno wkładać niczego do ucha dziecka, aby je wyczyścić, nawet wacika. Może to uszkodzić delikatną skórę i jedynie pogłębić infekcję. Czyść jedynie ucho zewnętrzne powinno być delikatnie czyszczone i wysuszone miękkim ręcznikiem.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Ann - 2017-03-20
Zakropić uszko sokiem z czosnku. Nigdy go nie wkładać!
 
Jeżeli szukasz rozwiązań na popularne domowe problemy, takie jak  ból gardła, ból ucha  czy bolesne ukąszenia owadów,...
Nietypowe rozwiązania zwykłych problemów
Jeżeli szukasz rozwiązań na popularne domowe problemy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt