palenie sziszy

Jak palić szisze?
SziszaSzisza - specjalista Tipy.pl

Palenie sziszy jest bardzo popularne w krajach arabskich jednak i w Polsce ma swoich zwolenników. Dym sziszy jest bardzo przyjemny a jej palenie jest relaksujące. Poniżej znajdziesz krok po kroku jak palić sziszę.
1
Do szklanego naczynia nalej wody. Nie lej do pełna. Wystarczy około 2/3 naczynia.
2
przygotowanie shishy
Umieszczamy specjalny tytoń w glinianej miseczce.
3
przygotowanie shishy
Miseczkę z tytoniem przykrywamy folią. W foli należy zrobić kilka dziurek - najlepiej za pomocą wykałaczki.
4
rozpalanie węgli do sziszy
Na wierzch folii kładziemy rozżarzone węgle.
5
Szisza jest już gotowa do palenia. Palimy ją tak jak cygara (nie jak papierosy).
6
Po użyciu należy umyć glinianą miseczkę z resztek tytoniu. Po zaschnięciu jest bardzo trudny do usunięcia.
?

Wskazówki
* Do palenia sziszy potrzebny jest specjalny tytoń.
* Sziszę stawiamy na ziemi, siadamy obok i palimy. Można postawić ją na stole pod warunkiem, że szisza jest mała.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

Łukasz
02.03.2020
"palimy jak cygara" - chodzi o to, by nie zaciągać ciągle, tylko by pozwolić temperaturze dotrzeć do tytoniu. W przeciwieństwie do palenia papierosów, gdzie można bardzo szybko zaciągać żar w tytoń.
Chuj wam w ryj :D
09.01.2019
Cygarem się nie zaciągacie, ponieważ cygaro się pali dla smaku :P
Candyman
30.05.2016
Palić jak cygara czyli nie zaciągać się do płuc i trzymać dym w jamie ustnej.
aaa
30.12.2014
co to znaczy palic jak cygara, a nie jak papierosy? moze by ktos to lekko rozwinal? bo nie kazdy wie, jak sie pali... niektorzy nigdy nic nie palili wiec tym bardziej nie wiedza...