wybielająca pasta do zębów 1

Wybielająca pasta do zębów domowej roboty

Dd - specjalista Tipy.pl
wybielająca pasta do zębów 1
1 z 4
Piękny i zdrowy uśmiech jest naszą wizytówką. Powinniśmy więc zadbać o to, aby nasze zęby były białe i lśniące. Profesjonalny zabieg wybielania zębów jest drogi i może zwiększać wrażliwość zębów na ciepłe lub zimne napoje.
Wykorzystaj więc domowe metody, które nie podrażnią twoich zębów, a dadzą wspaniały efekt.
1
olej kokosowy
Wszystko czego potrzebujesz to odrobina oleju kokosowego i łyżka kurkumy. Kurkuma usunie przebarwienia z powierzchni zębów, a olej kokosowy dodatkowo wzmocni zarówno zęby jak i dziąsła.
2
pasta do zębów
Wymieszaj oba składniki, do uzyskania gładkiej pasty. Następnie nałóż ją na zęby miękką szczoteczką do zębów, wcierając okrężnymi ruchami. Pozostaw całość na około 5 minut. Jeżeli wcześniej poczujesz podrażnienie lub ból zębów, spłucz wcześniej.
3
czyszczenie zębów
Na koniec przepłucz zęby letnią wodą. Nie myj ich bezpośrednio po zabiegu, a jedynie czysta szczoteczką wyczyść resztki pasty. Jej żółty kolor bez problemu rzuci ci się w oczy i nie przeoczysz żadnego obszaru. Po wszystkim zęby będą wyraźnie bielsze. Powtarzaj zabieg do dwóch razy w miesiącu.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

tomek
30.05.2016
Gdyby uzyto sadzy zamiast kurkumy to efekt wybielajacy na zdjeciach porownawczych bylby jeszcze bardziej spektakulany :D