kwiaty na stres

Jak obecność kwiatów redukuje stres?

Dd - specjalista Tipy.pl
kwiaty na stres
1 z 5
Nic tak nie rozjaśniania pokoju jak bukiet świeżych kwiatów. Jednak zbyt często kwiaty są zarezerwowane na specjalne okazje. Ostatnie badania wykazały, że kwiaty w sposób naturalny pomagają zmniejszyć stres. Postaw bukiet kwiatów w swoim mieszkaniu, a pozwoli to złagodzić depresję, smutek i zredukować lęki.
Oto kilka sposobów by cieszyć się obecnością kwiatów nie tylko w Walentynki.
1
bukiet przy łózku
Kwiaty w sypialni

Umieszczenie kwiatów na nocnym stoliku to wyjątkowy sposób na poranną pobudkę. Bukiet kwiatów będzie pierwszą rzeczą jaką zobaczysz po przebudzeniu. Jest to świetny sposób na dobry początek dnia, zwłaszcza jeśli nie lubisz opuszczać łóżka.
2
pojedyńczy kwiat
Podaruj komuś kwiaty

Zrób komuś prezent i podaruj chociaż pojedynczy kwiat. Umieść go we flakoniku i postaw gdzieś na półce lub biurku. Mały kwiatek na pewno sprawi komuś radość.
3
kąpiele w płatkach
Kąpiel w płatkach róż

W luksusowej kąpieli z dodatkiem płatków róż poczujesz się jak bogini. Do kąpieli możesz również dodać mleczko różane, olej różany lub naturalne mydełko z dodatkiem płatków. Aby efekt kąpieli był bardziej relaksujący użyj płatków w jasnych kolorach.
4
kwiaty we włosach
Kwiaty we włosach

Możesz wpiąć pojedynczy kwiat we włosy lub ozdobić koczek całym wianuszkiem kwiatów. Na pewno będziesz wyglądać bardzo romantycznie i otrzymasz wiele komplementów.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

kwiatek
28.05.2018
rzeczywiście, kwiaty uspokajają. ale czasem same kwiaty nie wystarczą.