Jak zrobić koktajl oczyszczający organizm z toksyn

Dd - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Każdy kto dba o zdrowie wie, jak ważne jest regularne oczyszczanie organizmu z toksyn, które regularnie odkładają się w tkankach, powodując po czasie groźne choroby. Jeżeli i ty chcesz oczyścić swój organizm, wykorzystaj do tego zdrowy i smaczny koktajl. Dokładny przepis znajdziesz poniżej.
1
sok oczyszczający
Aby zrobić koktajl oczyszczający weź jedną szklankę sałaty lub świeżego szpinaku, jednego ogórka, pięć łodyg selera naciowego, jedno zielone jabłko, sok z jednej cytryny. Wszystkie te składnik są źródłem ważnych witamin, a jednocześnie pomogą oczyścić organizm.
2
składniki
Wszystkie składniki oczyść i wymyj. Następnie przepuść przez sokowirówkę. Otrzymany sok połącz z sokiem z cytryny i gotowe. Pij tak przygotowany sok codziennie do śniadania.
3
sok oczyszczający
Nawet osoby początkujące w przygotowywaniu zdrowotnych koktajli pokochają ten super prosty sok na detoksykację organizmu. Sałata rzymska, seler i ogórek mają dużo wody, która dodatkowo zapewni odpowiedni poziom nawodnienia twojego organizmu, a jabłka i cytryny pomogą regulować poziom cukru we krwi.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane