zniszczone kóncówki

4 sprawdzone sposoby na zdrowe końcówki włosów

Dd - specjalista Tipy.pl
zniszczone kóncówki
1 z 5
Maski do włosów powinny być stałym elementem pielęgnacji aby włosy były lśniące i zdrowe.
Gdy włosy są suche istnieje duże prawdopodobieństwo że będą się łamać, zwłaszcza na słabszych końcówkach. Naturalne oleje i odżywki pomogą naprawić uszkodzone włosy i przywrócić im blask.
Stosuj jedną z tych masek raz w tygodniu by odżywić włosy i zapobiec rozdwajaniu się końcówek.
1
jogurt z oliwa
Jogurt i oliwa z oliwek

Wymieszaj 1/4 filiżanki pełnotłustego jogurtu z 1 łyżką oliwy. Nałóż na około 15 - 30 min, po czym umyj włosy. Jeśli długie włosy mają zniszczone końcówki, a przy skórze łatwo się przetłuszczają, preparat należy nakładać na same końcówki. Oliwa z oliwek bogata w nienasycone kwasy tłuszczowe nawilży włosy i ochroni przed uszkodzeniami.
2
żółtko i miód
Żółtko i miód

Wymieszaj 1 żółtko z 1 łyżką miodu. Nałóż na włosy i pozostaw na dwie godziny. Spłucz odżywkę i umyj włosy. Miód jest naturalną substancją zatrzymującą wilgoć. Żółtko jajka zapobiegnie rozdwajaniu końcówek, przywróci włosom blask, siłę i objętość.
3
olej kokosowy
Ciepły olej kokosowy

Podgrzej 1/4 szklanki oleju kokosowego, dodaj 6 kropli olejku rozmarynowego i nałóż na suche włosy na całą długość lub tylko końcówki. Olej kokosowy możesz zastąpić masłem shea lub olejkiem arganowym. Owiń głowę w ręcznik lup czepek. Im dłużej będziesz trzymać maskę na głowie tym lepiej zadziała. Możesz ją nawet zostawić na całą noc. Zmyj maskę szamponem.
4
ocet winny
Płukanka ziołowa

Składniki:
1 łyżka suszonej pokrzywy
1 łyżka suszonej szałwii
1 łyżka suszonego rozmarynu
1 szklanka wody
2 łyżki octu jabłkowego

Zalej wszystkie zioła przegotowaną, gorącą wodą. Pozostaw na 10 min, odcedź. Dodaj 2 łyżki octu. Użyj mieszanki do ostatniego płukania włosów (po myciu i odżywieniu) lub pozostaw chwilę na włosach i spłucz chłodną wodą.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane