Kąpiel łagodząca podrażnienia po ukąszeniach owadów

Dd - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Ukąszenia owadów mogą powodować bolesne obrzęki, podrażnienia skóry i swędzące bąble. Jeżeli szukasz skutecznego sposobu aby poradzić sobie z tym problemem, wypróbuj łagodzącą kąpie z płatkami owsianymi. Ten prosty sposób przynosi ulgę i pomaga zregenerować skórę po ukąszeniach komarów, pszczół czy mrówek.
1
Aby zrobić taką łagodzącą kąpiel, przygotuj płatki owsiane i suszony rumianek i pomieszaj je w równych proporcjach. Na dużą wanną proponujemy użyć co najmniej po pół szklanki owsianki i rumianku. Jeżeli masz alergię na rumianek, zrezygnuj z niego i zastąp innym łagodzącym ziołem, na przykład szałwią.
2
Teraz weź bawełnianą skarpetkę, kawałek grubego, bawełnianego materiału lub gazę. Suchą mieszankę przesyp do skarpety lub ma materiał i zwiąż, tworząc szczelny woreczek. Postępując w ten sposób zapobiegniesz zatkaniu odpływu płatkami owsianymi i ziołami.
3
Napełnij wannę ciepłą, ale nie gorącą wodą i wrzuć do niej saszetkę z ziołami i płatkami owsianymi. Pozostaw przez około 5 do 10 minut, aby woda zdążyła wyciągnąć wszystkie ważne substancje z mieszanki. W trakcie kąpieli pozostaw woreczek dalej w wannie. Dla lepszego efektu możesz użyć go jako myjki.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

pszczoła
ugryzienia pcheł
ucztujące meszki

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane