Łagodząca pasta z węgla aktywnego na ukąszenia owadów i wypryski

Łagodząca pasta z węgla aktywowanego na ukąszenia owadów i wypryski

Dd - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Węgiel aktywowany kojarzy się wszystkim z problemami żołądkowymi. Można wykorzystać go jednak na wiele innych sposobów. Jednym z nich jest maść na ukąszenia owadów i wypryski. Jest to w pełni naturalny środek a więc nie musisz obawiać się o efekty uboczne. Zarówno węgiel aktywny jak i glinka, które są składnikami tej maści usuwają toksyny ze skóry, dlatego szybko poradzą sobie z każdym ukąszeniem. Jeżeli chcesz wiedzieć jak przygotować taką maść, to dokładny przepis znajdziesz poniżej.
1
pasta z węgla aktywnego krok 1
Czego potrzebujesz do stworzenia takiej maści? ¼ szklanki olejku nagietkowego, ¼ szklanki oleju kokosowego, 2 łyżeczki wosku pszczelego, 3 łyżki węgla aktywnego (możesz użyć w tabletkach rozkruszając je w moździerzu lub w kapsułkach wysypując jedynie ich zawartość), 3 łyżeczki glinki kosmetycznej, 10 kropli olejku lawendowego i 10 kropli olejku z drzewa herbacianego.
2
pasta z węgla aktywnego krok 2
Roztop olej kokosowy i wosk pszczeli w kąpieli wodnej. Kiedy te składniki będą już gotowe, dodaj resztę produktów. Najpierw dodaj olejki, a później suche składniki (węgiel i glinkę) i dokładnie wymieszaj. Kiedy masa będzie miała jednolitą konsystencję przelej ją do szczelnie zamykanego pojemnika.
3
pasta z węgla aktywnego krok 3
Odłóż maść w chłodne, ciemne miejsce, do całkowitego zastygnięcia. Jak stosować ten preparat? Na ukąszenia owadów, wypryski czy aby usunąć drzazgi nałóż na bolesne lub zmienione miejsce na skórze cienką warstwę maści. Żeby nie spływała lub się nie starła, możesz dodatkowo przyłożyć posmarowane miejsce gazikiem lub owinąć lekko bandażem. Stosuj co 12 godzin.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

komar
pszczoła
ukąszenia

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane