czosnek

Jak zrobić domową maść z czosnku?

katja - specjalista Tipy.pl
czosnek
1 z 4
5 minut. Tyle wystarczy, żeby zrobić ten domowy antybiotyk. Nikogo chyba nie dziwi, że jego najważniejszym składnikiem jest... czosnek. Mówi się, że spożycie 3 ząbków czosnku to jak przyjęcie jednej dawki antybiotyku, ale bez skutków ubocznych. Gdy przyjrzymy się bliżej jego leczniczym właściwościom, nietrudno w teorię tę uwierzyć. Z tej porady dowiesz się jak zrobić czosnkowy antybiotyk w postaci maści. Możesz stosować go na wiele chorób, którym towarzyszy gorączka i kaszel oraz w przypadku przeróżnych infekcji na tle wirusowym i bakteryjnym.
1
maść
Antybiotyk w postaci maści ma swoje zalety. Dzięki temu, że lek wystarczy wcierać, a nie trzeba połykać, jest on łatwy do stosowania u dzieci i osób starszych. Maść możesz wcierać w klatkę piersiową w przypadku chorób płuc i oskrzeli lub w „podeszwy” stóp, by składniki aktywne leku przedostały się bezpośrednio do krwiobiegu. Oto, czego potrzebujesz, żeby zrobić ten domowy antybiotyk.
2
składniki maści
Składniki:
1/3 szklanki oleju kokosowego, 2 łyżki oliwy z oliwek, 8 ząbków czosnku (obrany ze skórki), 5 kropel olejku lawendowego

Wszystkie składniki zmiksuj blenderem i dobrze wymieszaj. Przecedź przez gęste sitko i przelej do szklanego słoika. Ten przechowuj w lodówce.
3
klatka piersiowa
Stosowanie:
Wcieraj maść w klatkę piersiową, plecy, spód stóp przynajmniej 4 razy dziennie. W przypadku poważniejszych chorób, takich jak zapalenie płuc, krztusiec, astma czy ostre zapalenie krtani – stosuj maść co godzinę do czasu, aż objawy ustąpią.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane