Jak zrobić olejek różany

Jak zrobić olejek różany

Dd - specjalista Tipy.pl
Jak zrobić olejek różany
1 z 4
O cennych właściwościach wody różanej słyszeli już chyba wszyscy. Jednak równie cennym jak i przydatnym produktem jest olejek różany, który możemy stosować do produkcji domowych maseczek, jako olejku do masażu lub dodatku do kąpieli. Jeżeli chcesz zrobić domowy olejek różany to dokładny przepis znajdziesz poniżej.
1
olejek różany
Czego potrzebujesz? Kilku kwiatów róży (najlepiej zastosować gatunek róży wykorzystywany do produkcji syropów i marmolady), oliwę z oliwek lub olej z pestek winogron lub migdałów i szczelnie zamykany słoik lub butelkę.
2
olejek różany krok 2
Zacznij od zebrania świeżych kwiatów róży i dokładnego ich zasuszenia. Najlepiej zrobić to na słońcu. Następnie oddziel płatki kwiatów, gdyż tylko one będą wykorzystane do przygotowania olejku.
3
olejek różany krok 3
Teraz weź szczelnie zamykany słoik i dokładnie go wyczyść. Dla pewności możesz go również wyparzyć. Ważne jest, aby słoik był całkowicie czysty, ponieważ w innym wypadku olejek może się zepsuć. Do słoika włóż wszystkie płatki i zalej je olejkiem, tak aby przykrył całą zawartość słoika. Odłóż słoik w ciepłe, nasłonecznione miejsce na 6 tygodni. Po tym czasie zlej olejek i odcedź go przez sitko. Teraz jest już gotowy do użycia.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

jędrny biust
Jak zwalczyć rozstępy?
peeling do ciała

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane