Jak zrobić domowe rodzynki

Jak zrobić domowe rodzynki

Dd - specjalista Tipy.pl
Jak zrobić domowe rodzynki
1 z 4
Rodzynki to wspaniały dodatek do ciast i deserów, bez którego większość ludzi nie wyobraża sobie wypieków. Możemy dostać je w każdym sklepie spożywczym, jednak dlaczego nie spróbować przygotować je własnoręcznie? Ten prosty sposób pozwoli ci na zrobienie pysznych i aromatycznych rodzynek w zdrowy sposób.
1
Jak zrobić domowe rodzynki krok 1
Po pierwsze przygotuj suszarkę do warzyw i owoców. Bez niej nie będziesz w stanie przygotować rodzynek, gdyż suszone na słońcu mogą się zepsuć a nie ususzyć. Po drugie przygotuj odpowiednie winogrona. Niestety owoce hodowane w Polsce zazwyczaj nie nadają się do produkcji rodzynek.
2
Jak zrobić domowe rodzynki krok 2
Wszystkie owoce dokładnie umyj i obierz z szypułek. Możesz dodatkowo spróbować usunąć pestki lub wybrać taką odmianę, która ich nie zawiera. Świeże owoce rozsyp na tacce do suszarki po kilkanaście sztuk na warstwę. Większa ilość może spowodować zepsucie owoców.
3
Jak zrobić domowe rodzynki krok 3
Po uruchomieniu suszarki woda z owoców będzie powoli usuwana, dzięki czemu będą one swobodnie wysychać i nie rozparzą się. Susz owoce do uzyskania gotowych rodzynek. Po tym czasie wysyp je na tackę i pozwól im powoli wystygnąć. W tym czasie będą traciły resztki wody. Następnie przesyp rodzynki do szczelnie zamykanego pojemnika i używaj zawsze podczas przygotowywania wypieków.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

oim
08.09.2019
winogrona sie najpierw blanszuje w gotujacej wodzie, aby pozabijac drozdze i inne zyjatka.