obniżanie gorączki

Jak naturalnie obniżyć gorączkę za pomocą octu jabłkowego?

katja - specjalista Tipy.pl
obniżanie gorączki
1 z 4
Gorączka to naturalny sposób, w jaki nasz organizm radzi sobie z chorobą. Jeśli nie jest wysoka, nie powinniśmy jej zbijać, ponieważ opóźniamy w ten sposób powrót do zdrowia. Jednak istnieją sytuacje, w których gorączkę należy obniżać. Szczególnie w przypadku dzieci nie należy się wówczas opierać na środkach przeciwbólowych i przeciwgorączkowych, które – jak wiemy – nie są wolne od skutków ubocznych. Na szczęście istnieją naturalne sposoby na obniżenie gorączki, a jednym z nich jest zastosowanie octu jabłkowego. Oto jak należy się do tego zabrać.
1
ręczniki
Zanurz dwa małe ręczniki w misce wypełnionej octem jabłkowym. Wykręć je, żeby były wilgotne, ale nie kapały.
2
okłady na czoło
Połóż jeden ręczniczek na czole chorego, a drugi na brzuchu. Pozostaw je tak na przynajmniej godzinę. Po tym czasie gorączka powinna się obniżyć.Dość intensywny zapach octu może z początku przeszkadzać, ale po kilku minutach można się do niego przyzwyczaić.
3
ocet jabłkowy
Ta metoda skutecznie obniża gorączkę i jest całkowicie bezpieczna. Okład z octu nie zbija gorączki całkowicie, obniża ją jedynie do bardziej komfortowego poziomu. Dzięki temu organizm szybciej radzi sobie z chorobą, a my nie musimy się martwić o powikłania na skutek zbyt wysokiej temperatury.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane