Jak zrobić domowy olejek pomarańczowy

Jak zrobić domowy olejek pomarańczowy?

Dd - specjalista Tipy.pl
Jak zrobić domowy olejek pomarańczowy
1 z 4
Olejek pomarańczowy jest często stosowany w kosmetyce i do produkcji domowych preparatów pielęgnacyjnych. Wartościowe olejki które znajdują się w łupkach pomarańczy można w łatwy sposób wyciągnąć w domowym zaciszu. Jeżeli chcesz wiedzieć jak to zrobić, koniecznie przeczytaj dalszą część artykułu.
1
Jak zrobić domowy olejek pomarańczowy krok 1
Do całego procesu potrzebujesz łupki pomarańczy, wódkę i szczelnie zamykany słoik. Zacznij od dokładnego wysuszenia łupek. Możesz zrobić to w suszarce do owoców lub rozsypując łupki w brytfance i umieszczając w dobrze nasłonecznionym miejscu.
2
Kiedy łupki będą dokładnie wyschnięte, skrusz je w dłoniach i przesyp do szczenie zamykanego słoika. Słoik zalej wódką tak, aby wszystkie łupki były przykryte. Teraz odłóż całość na 5 do 7 dni w nasłonecznione miejsce.
3
W tym czasie olejki z lupki będą stopniowo przenikać do alkoholu, a ten zmieni barwę na pomarańczową. Po upływie wyznaczonego czasu przelej zawartość słoika przez gazę i odciśnij resztki alkoholu, którym nasiąknęły skórki. Przelej produkt do szczelnie zamykanego słoika i gotowe.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane