Jak zrobić płatki pomagające zwalczać trądzik?

Dd - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Trądzik to uciążliwa przypadłość, która może zdarzyć się każdemu i w każdym wieku. Jeżeli ty również masz problem z nawracającym trądzikiem i wydaje ci się, że wypróbowałeś już niemal wszystkich metod walki z nim, skorzystaj z domowej roboty płatków, które pomogą uporać się z problemem.
1
Jak zrobić płatki pomagające zwalczać trądzik krok 1
Potrzebujesz do tego małego słoika, przegotowaną wodę, olejek z drzewa herbacianego i zwykłe płatki kosmetyczne. Zacznij od przegotowania i ostudzenia wody. Napełnij nią słoik do ¼ do maksymalnie ½ objętości, w zależności od tego jak nasączone płatki chcesz uzyskać.
2
Teraz pora na olejek z drzewa herbacianego. Dodaj 1 część olejku na każde 9 części wody. Całość dokładnie wymieszaj i umieść płatki kosmetyczne wewnątrz słoika. Zakręć go dokładnie i obróć do góry dnem.
3
Kiedy płatki całkowicie nasiąkną, możesz ponownie obrócić słoik. Płatki stosuj codziennie po dokładnym oczyszczeniu twarzy na zmienione miejsca. Olejek z drzewa herbacianego działa antybakteryjnie, więc szybko złagodzi zmiany i pomoże pozbyć się trądziku.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

maseczka domowej roboty
wągry
sposoby na pryszcze

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane