gęste brwi

Domowe sposoby na gęste brwi

dominika_d - specjalista Tipy.pl
gęste brwi
1 z 4
Naturalne, gęste brwi o regularnym kształcie potrafią upiększyć twarz. Niestety, wiele kobiet zmaga się z problemem rzadkich i cienkich brwi, które zazwyczaj są wynikiem poddania się dawnej modzie na cienkie, prawie niewidoczne brwi i nadmiernego ich wyrywania lub woskowania. Czasami problem rzadkich brwi związany jest z nieodpowiednim żywieniem, używaniem niskiej jakości kosmetyków, procesami starzenia się skóry.

Na szczęście istnieje kilka domowych sposobów, które pomogą pielęgnować i zagęścić brwi. Oto one:
1
olej rycynowy
Olej rycynowy
Olej rycynowy jest bogaty w kwasy tłuszczowe, witaminy, przeciwutleniacze i białka, które odżywiają cebulki włosowe i wspomagają ich wzrost. Delikatnie przyciemnia też włoski. Wystarczy olej rycynowy nałożyć na brwi wacikiem i pozostawić na noc. Rano zmyć ciepłą wodą. Regularne stosowanie przyniesie zaskakująco dobre efekty.

Aloes
Jeśli przyczyną cienkich i mało widocznych brwi jest ich nadmierne wyrywanie, najlepszą kuracją regeneracyjną jest stosowanie soku z aloesu. Sokiem ze świeżych liści rośliny należy delikatnie masować brwi. Odżywia on skórę i stymuluje wzrost włosów.
2
mleko
Mleko
Mleko i przetwory mleczne są bogatym źródłem witamin i białka. Odżywiają cebulki włosów, dzięki czemu odrastają one silniejsze i wzmocnione. Należy czysty wacik zanurzyć w mleku i pocierać nim brwi przed kilka minut. Nie zmywać, pozostawić na noc.

Olej kokosowy
Regularne stosowanie oleju kokosowego nie tylko pogrubi i wzmocni, ale również przyciemni brwi. Kilka kropli ciepłego oleju należy rozetrzeć w palcach, nałożyć na brwi i przez chwilę masować. Poprawi to krążenie krwi. Zabieg najlepiej wykonywać wieczorem, po zmyciu makijażu i przed położeniem się spać, dzięki czemu w nocy olej będzie mógł regenerować włoski. Efekty powinny być widoczne po 2 miesiącach regularnego stosowania.
3
żółtko jajka
Żółtko jajka
Aby włoski były mocne i odżywione potrzebują keratyny, która znajduje się między innymi w żółtkach. Aby przygotować naturalną odżywkę na ratunek cienkim brwiom należy żółtko jajka ubić, by otrzymać kremową konsystencję. Nałożyć za pomocą wacika i pozostawić na ok. 20 minut. Stosować 2 razy w tygodniu.

Oliwa z oliwek
Oliwa z oliwek to bogate źródło witaminy E, która pozytywnie wpływa na kondycję brwi. Wzmacnia je, przyspiesza ich wzrost, a także delikatnie je przyciemnia. Kuracja polega na aplikowaniu ciepłej oliwy z oliwek i delikatnym masowaniu brwi przez ok. 5 minut każdego dnia przed snem. Oliwę można zostawić na całą noc i pozwolić jej przeniknąć do cebulek.
Oliwę z oliwek można też połączyć z odrobiną miodu i nałożyć na włoski na 30 minut. Następnie zmyć ciepłą wodą.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

Kunegundzia
25.03.2018
ja wam osobiscie polecam mieszanke olejkow: kokosowy, rycynowy i oliwa z oliwek. takie odzywki komponuje sama i efekty sa spektakularne.
Załamany
13.06.2016
O ja pier.... Najpierw kazali Wam chodzić i depilować brwi i robić jakieś sztuczne makabreski odrysowane od filiżanki ołówkiem, w których większość dziewczyn wyglądała (i niestety nadal wygląda) tra-gi-cznie!. Już kompletną załamką było jak usłyszałem, że jedna z drugą sobie je wytatuowała. Teraz z kolei najmodniejsze są gęste. To znowu będą Wam sprzedawać rozwiązania, jak je sztucznie zagęścić. A wszystko po to, żeby po pierwsze większość z Was wpędzić w kompleksy udowadniając, jakie to jesteście niedoskonałe, a po drugie wyciągnąć kasę w gabinetach kosmetycznych. Guzik prawda. Nikt nie jest doskonały, tak samo jak każdy facet, który niby za Wami się ogląda, ale tylko wtedy jak jesteście umalowane. Sam jest jakimś dupkiem, a Wam dogryza, że nie jesteście dość ładne. Kopnijcie go w dupę i tyle. I tak warto być z facetem, który nie będzie się bał budzić obok Was rano, gdy jesteście bez makijażu i rozczochrane. Więc jak chcecie znaleźć faceta na stałe, to przejdźcie się z nim na basen, żeby zobaczył jak wyglądać bez makijażu, bez push-upów i innych pierdół. I jak nadal z Wami będzie chciał być, to to jest ten jedyny. Nawet jeśli bez sześciopaka. A o kolejnej zmianie brwi zapomnijcie. Które były głupie i sobie zrobiły jakieś dupowate kreski - trudno, ich wina, może kiedyś odrosną. Tylko nie dawajcie się naciągnąć kolejny raz na kasę idąc za modą. Bo za rok modne będą, kurna, laski bez brwi, albo z brwiami pod okiem...
o
13.06.2016
"sprawdź co robisz źle" Już sprawdziłem, na pewno źle robię wchodząc na Jenteryję.
aska
13.06.2016
Co Wam przypomina fotka na stronie glownej? ;)