Prosty sok oczyszczający jelita?

Prosty sok oczyszczający jelita?

Dd - specjalista Tipy.pl
Prosty sok oczyszczający jelita?
1 z 4
Masz problem z zaparciami, niestrawnością czy wzdęciami? Twoje jelita potrzebują pomocy i nie powinno pozostawiać się ich bez wsparcia. Pomagają ci oczyścić organizm z toksyn i niestrawionych resztek pokarmu. Aby skutecznie oczyścić jelita, zrób domowy preparat oczyszczający jelita, który składa się jedynie z domowych składników.
1
Prosty sok oczyszczający jelita krok 1
Czego potrzebujesz do zrobienia tego domowego preparatu? Jedną łyżkę soku imbirowego, dwie łyżki soku z cytryny (świeżo wyciskanego), pół łyżki soli morskiej, pół szklanki soku jabłkowego (świeżo wyciskanego), pół szklanki filtrowanej wody.
2
Prosty sok oczyszczający jelita krok 2
W małym rondelku umieść wodę i sól morską. Podgrzewaj do rozpuszczenia się soli. Teraz dodaj sok z imbiru, sok z cytryny i sok jabłkowy. Całość pomieszaj dokładnie, przelej do szklanki i pozostaw do lekkiego ostygnięcia.
3
Prosty sok oczyszczający jelita krok 3
Kuracja już po pierwszym dniu przyniesie oczekiwane efekty. Maksymalnie kontynuuj kurację przez jeden tydzień. Po tym czasie przerwij ją i daj swojemu organizmowi czas na regenerację. Twoje ciało będzie oczyszczone z toksyn, pozbędziesz się problemów trawiennych i zaparć.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

plemnik
15.06.2016
Tez mam sok co oczyszcza skutecznie. Szczegolnie koncowke jelita grubego.
Półsoczek
15.06.2016
I chlej po wiaderku dziennie, aż zdefekujesz z rozkoszy!