makijaż emo

Jak zrobić makijaż emo?
EMOEMO - specjalista Tipy.pl

Jeśli podoba ci się styl emo z pewnością będziesz zainteresowany również makijażem emo. Poniżej znajdziesz kilka trików, które nadadzą twojemu makijażowi głębszego wyrazu. Przede wszystkim musisz wiedzieć, że to co emo powinni najbardziej uwydatnić w swojej twarzy to nie są usta lecz oczy. One są tutaj najważniejsze - w końcu są zwierciadłem naszej duszy.
1
makijaż emo
Skóra jasna i matowa

Nałóż na twarz podkład. Ważne jest, aby dobrać podkład w kolorze skóry lub jaśniejszy. Skóra emo powinna być alabastrowo jasna zatem nie staraj się jej na siłę przyciemnić - wygląda to sztucznie. Użyj również matującego, sypkiego pudru. Na kości policzkowe nałóż niewielką ilość różu.

2
makijaż emo
Czarne lub neonowe

Na górną powiekę nałóż cienie do oczu. Cienie powinny być w zdecydowanych kolorach. Mogą być czarne lub inne mocne kolory jak fiolet, niebieski, zielony, żółty, czerwony, różowy itp. Najbardziej praktyczne jest pomalowanie oczu w całości na czarno jednak najbardziej efektownie wyglądają połączenia czarnego z kolorem jaskrawym.

3
makijaż emo
Eyeliner i czarna kredka to podstawa

Obrysuj oczy czarnym eyelinerem. Najlepiej jak zrobisz czarne kreski na dole i na górze powieki jednak, jeśli chcesz mieć lżejszy makijaż, lub jesteś pomalowana czarnymi cieniami to kreska wystarczy tylko na dojnej powiece. Dodatkowo dolną, wewnętrzną część powieki obrysuj czarną kredką. Górna kreska powinna być delikatnie dłuższa od linii rzęs i skierowana ku górze. Możesz eksperymentować z różnymi rodzajami kresek jednak pamiętaj, że są one bardzo ważne w makijażu emo. One nadają oczom głębokiego i pełnego wyrazu.

4
makijaż emo
Kreski się łączą

Upewnij się, że dolna i górna kreska łączą się ze sobą w kącikach oczu. Efekt połączonych kresek w zewnętrznym kąciku powinien być zbliżony do kocich oczu - kreski powinny się unosić i kierować w kierunku skroni.

5
makijaż emo
Duża ilość tuszu do rzęs

Dla emo najlepsze są rzęsy grube i długie - takie rzęsy bardzo powiększają optycznie oko. Możesz takie uzyskać przez nałożenie tuszu typu XXL. Dobrze jest również podkręcić rzęsy przed malowaniem - mocno podkręcone wyglądają na dłuższe - zwłaszcza wówczas gdy mamy neonowy makijaż (przy czarnych powiekach efekt nie jest już tak widoczny). Jeśli planujesz makijaż na jakąś imprezę dobrym rozwiązaniem jest również założenie sztucznych rzęs.

6
Emo makijaż, fryzura, girl
Usta

Nie stosuj ciężkich i mocnych szminek. Najlepszy będzie bezbarwny i delikatnie nadający połysk błyszczyk.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (9)

* Pola wymagane

emola10
08.02.2013
a moge sie pszebrac za Emo na karnawal???
emo2000
22.12.2012
OOOOOooo ja też kocham EMO i mam nadzieję że kiedy pójdę do gimnazjum będę mogła też być jedną z EMEK :)
EM-Olcila
eMoOOsiAA***
03.10.2012
Mam 11 lat, więc na malowanie jestem za młoda, a kocham emo. Próbuję się ubierać jak oni .
mloda
27.08.2012
czesc mam 13lat kocham emo.Hce sie ubierac jaj emo malowac jak emo ale mam problem mama mi niezbyt pozwala
Emotka
31.12.2011
Ja na pewno zdecyduje się na fryzurę...chociaż jestem szatynką. Nie mogę się niestety farbować więc doczepie pasemka, a co do makijażu to rzęsy zrobię mocno i mocne kreski....jak na razie. Ponieważ we wrześniu idę do gimnazjum, a teraz mi się nie opłaca i włosy mi muszą trochę podrosnąć ;(
tej kturej nienawidze( kinga kozłowska)
30.12.2011
zajebisty styl poprostu kocham go podobaja mi sie wszystkie fryzury duzo wiem o stylu emo ale to nie wszystko zeby zostać dziewczyna stylu emo mam 13lat i nie wiem co na to moi rodzice mama pozwoli ale tata wątpie juz pare razy malowałam włosy ale makijaż to wgl cos innego
Dominiczka
27.12.2011
Chcę zostać dziewczyną emo lecz nie wiem jak zrobić fryzurę taką jak ma dziewczyna z kroku nr 3, bardzo mi się podoba ta fryzura. Jestem blondynką i chcę wyglądać jak ona i malować się podobnie jak ona:):) Muszę jeszcze z mamą uzgodnić czy mi pozwoli tak wyglądać, bo mam 13 lat. Atak bardzo chcę być dziewczyną emo. Muszę sobie kupić te kosmetyki. Tylko nie wiem czy mama mi pozwoli, na tą fryzurę się pewnie zdecyduje ale na ten makijaż to nie wiem....
wiki
30.10.2011
czaaaad
kama
23.06.2011
super