Zdrowotny napój z  kurkumą

Zdrowotny napój z kurkumą

Dd - specjalista Tipy.pl
Zdrowotny napój z  kurkumą
1 z 4
Kurkuma od stuleci używana jest do celów leczniczych. Pomaga w problemach skórnych, zwalcza przeziębienia i stany zapalne organizmu. Odkryto również, że kurkuma skutecznie zapobiega powstawaniu komórek nowotworowych i spowalnia postęp choroby Alzheimera. Niezwykle skutecznym preparatem z kurkumy jest napój, z dodatkiem innych, równie cennych przypraw.
1
Zdrowotny napój z  kurkumą krok
Czego potrzebujesz do przygotowania tego napoju? Jedną łyżkę kurkumy w proszku, pół łyżki mielonego imbiru, pół łyżki cynamonu, pół łyżki mielonych goździków, szczyptę kardamonu, półtorej szklanki gorącej wody, półtorej szklanki mleka (weganie mogą użyć mleka kokosowego lub migdałowego).
2
Zdrowotny napój z  kurkumą krok 2
Mleko i wodę umieść w małym rondelku i podgrzej, ale nie doprowadzaj do wrzenia. Dodaj wszystkie przyprawy i dokładnie wymieszaj. Mieszankę gotuj jeszcze na małym ogniu przez około 5 minut.
3
Zdrowotny napój z  kurkumą krok 3
Po tym czasie przelej całość do szklanki i pij jeszcze ciepły napój. Resztę odłóż, a kiedy będziesz chciał ponownie wypić tę mieszankę, po prostu podgrzej ją w kuchence mikrofalowej lub w rondelku na małym ogniu. Jeżeli smak jest dla ciebie problemem, możesz dodatkowo osłodzić napój niewielką ilością miodu. Pij napój tak często jak tylko masz ochotę.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

opryszczka
oparzenie pierwszego stopnia
rozstępy

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

wiek
24.05.2016
Jeśli polecasz coś podgrzać w kuchence mikrofalowej to traci całą wartość